bongstyre Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Behöver tips. Min gubbe är i topp trim. Han har muskler till max, stamina är på topp. Men han klarar inte av att springa så länge som behövs. Inte simma heller. Jag blir ifrån simmad och ifrån sprungen. Cyklandet går bra men sedan är det kört. Motståndarna springer o simmar för full fart hela tiden. Vore tacksam för hjälp eller tips. Har kommit femma på det ena loppet som bäst... Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Behöver tips. Min gubbe är i topp trim. Han har muskler till max, stamina är på topp. Men han klarar inte av att springa så länge som behövs. Inte simma heller. Jag blir ifrån simmad och ifrån sprungen. Cyklandet går bra men sedan är det kört. Motståndarna springer o simmar för full fart hela tiden. Vore tacksam för hjälp eller tips. Har kommit femma på det ena loppet som bäst... Mvh Tricket är att du ska tappa/klicka så mycket du kan på din sprintknapp (scrollknappen är bäst!), då springer han snabbare och orkar mycket mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Jetpacka alla checkpoints i vattnet, cykla, jetpacka upp för berget. Samma princip på båda två. Fusk Rekomenderar att du klarar utan fusk först för att få den där speciella "Jag har klarat det" känslan. Men med fusk så får man "Jag ägde dem" känslan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 vad är det man ska klara för att spriga oändligt långt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Behöver tips. Min gubbe är i topp trim. Han har muskler till max, stamina är på topp. Men han klarar inte av att springa så länge som behövs. Inte simma heller. Jag blir ifrån simmad och ifrån sprungen. Cyklandet går bra men sedan är det kört. Motståndarna springer o simmar för full fart hela tiden. Vore tacksam för hjälp eller tips. Har kommit femma på det ena loppet som bäst... Mvh Tricket är att du ska tappa/klicka så mycket du kan på din sprintknapp (scrollknappen är bäst!), då springer han snabbare och orkar mycket mer. Mitt tips är som Jazz sa, att klicka så mkt du kan på din sprintknapp. Sedan kommer han tröttna ändå, men tryck inte på sprintknappen då utan låt din gubbe vila lite lätt. Första steget, att simma kommer du aldrig bli först på ändå, för det är i stort sett omöjligt. Det är vanligast att man tar dom vid cyklingen. vad är det man ska klara för att spriga oändligt långt? Det är tre steg. 1.Simma 2.Cykla 3.Springa Alla är väldigt långa distanser och man tävlar från Los Santos landsbygd till San Fierro för att sedan Cykla/Springa ända till Las Venturas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bongstyre Skrivet 14 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Tack för hjälpen ! Har klarat loppet vid stranden med tornet ( fyren ) och loppet som avgår från Rull-stol´s stranden Bockar och bugar till dem som hjälpt mig ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soomersault Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Var är dessa tävlingar? måste ha missat dom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tobbehh Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 kan man göra det igen fast man har misslyckats 1 gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 kan man göra det igen fast man har misslyckats 1 gång? Självklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts