Jump to content

Beat the Cock

Recommended Posts

Behöver tips. Min gubbe är i topp trim. Han har muskler till max, stamina är på topp. Men han klarar inte av att springa så länge som behövs.

Inte simma heller. Jag blir ifrån simmad och ifrån sprungen. Cyklandet går bra men sedan är det kört. Motståndarna springer o simmar för full fart hela tiden. Vore tacksam för hjälp eller tips. Har kommit femma på det ena loppet som bäst... Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Behöver tips. Min gubbe är i topp trim. Han har muskler till max, stamina är på topp. Men han klarar inte av att springa så länge som behövs.

Inte simma heller. Jag blir ifrån simmad och ifrån sprungen. Cyklandet går bra men sedan är det kört. Motståndarna springer o simmar för full fart hela tiden. Vore tacksam för hjälp eller tips. Har kommit femma på det ena loppet som bäst... Mvh

Tricket är att du ska tappa/klicka så mycket du kan på din sprintknapp (scrollknappen är bäst!), då springer han snabbare och orkar mycket mer. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tricket är att du ska tappa/klicka så mycket du kan på din sprintknapp (scrollknappen är bäst!), då springer han snabbare och orkar mycket mer. :mellow:

Mitt tips är som Jazz sa, att klicka så mkt du kan på din sprintknapp.

Sedan kommer han tröttna ändå, men tryck inte på sprintknappen då utan låt din gubbe vila lite lätt.

Första steget, att simma kommer du aldrig bli först på ändå, för det är i stort sett omöjligt.

Det är vanligast att man tar dom vid cyklingen.

vad är det man ska klara för att spriga oändligt långt?

Det är tre steg.

1.Simma

2.Cykla

3.Springa

Alla är väldigt långa distanser och man tävlar från Los Santos landsbygd till San Fierro för att sedan Cykla/Springa ända till Las Venturas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor