FoxtroT Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 (redigerad) Halloj! Jag har sökt, men inte hittat en officiel tråd för ev. fakebilder som brukar läggas ut såhär innan en release, och fakebilderna är ju också endel av nöjet innan releasen! Posta alla fakebilder ni har hittat hittils, ganska bra om ni skriver VAR ni hittade dom också, så vi vet vilka sidor vi kan leta på senare! OBS: Bilderna får vara stora. Jag börjar då: Från en upladdnings sida Från biconnect (?) Från aceblog http://www.plastico.tv/contenidos/imagen/gtaIV_pantallazo.jpg I repris, finns på många sidor http://bwplanet.idnes.cz/obrazek/GTA4Doba_1.jpg Från bwplanet POSTA PÅ! Redigerad 13 juli, 2007 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 EN av bildern ser ju faktiskt ganska intresanta ut, jag menar den här bilden http://www.peliplaneetta.net/images/news/4908/b_4.jpg Själv så hittar jag inte några fake bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 På cdon för någon månad sen så hade dom fakebilder på GTA IV ^^ vet ej om dom fortfarande har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 verkar inte finnas några fakebilder på cdon, inte vad jag kunde hitta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 (redigerad) Men lol men ser ju att alla är fake på lång väg, vem fan har gjort dom ? Redigerad 20 juli, 2007 av gamemaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Men lol men ser ju att alla är fake på lång väg, vem fan har gjort dom ? Ingen aning. Någon nolifer där ute! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Halloj! Jag har sökt, men inte hittat en officiel tråd för ev. fakebilder som brukar läggas ut såhär innan en release, och fakebilderna är ju också endel av nöjet innan releasen! Posta alla fakebilder ni har hittat hittils, ganska bra om ni skriver VAR ni hittade dom också, så vi vet vilka sidor vi kan leta på senare! OBS: Bilderna får vara stora. Jag börjar då: POSTA PÅ! Tyckte att dom där två bilderna verkade ganska sköna. Om dom nu är ifrån spel, vilka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 21 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Tyckte att dom där två bilderna verkade ganska sköna. Om dom nu är ifrån spel, vilka? Tror inte den med en vespa på är från ett spel, men den med bilarna tror jag är 50cent spelet? eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 För ett tag sen så hade vi ju en liten tävling, den som kunde göra den bästa fake bilden. Så det finns ju några bilder i den här tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Tyckte att dom där två bilderna verkade ganska sköna. Om dom nu är ifrån spel, vilka? Första bilden är ifrån Saint's Row. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 http://img68.imageshack.us/img68/1083/gtattcn9.jpg :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 (redigerad) Denna är falsk tror jag. Finns i alla fall inte med på R* sida... :/ Redigerad 22 juli, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 (redigerad) Denna är falsk tror jag. Finns i alla fall inte med på R* sida... :/ *bild* Jag tror inte att den är falsk. Redigerad 22 juli, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Denna är falsk tror jag. Finns i alla fall inte med på R* sida... :/ Kan bekräfta att den är falsk. Niko är felstavat, således inte Rockstar som gjort den. Men det var en bra fake i övrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Kan bekräfta att den är falsk. Niko är felstavat, således inte Rockstar som gjort den. Men det var en bra fake i övrigt. Tack för att du klargör det! Jag misstänkte nästan det. Miljön ser väldigt trovärdig ut om man jämför med miljön på de riktiga GTA IV bilderna. Men det är ändå nått litet som är annorlunda. Små små detaljer om man kollar nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Fakebilderna är ju nöje långt innan man fått se den första trailern/bilderna, nu är det ju ingen vitts med dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 http://img111.imageshack.us/img111/4725/gtaivpng1111jv8.png My old pic! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 (redigerad) Fakebilderna är ju nöje långt innan man fått se den första trailern/bilderna, nu är det ju ingen vitts med dom Hahaha! Och så dog den tråden! Klockrent. Redigerad 22 juli, 2007 av samminen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 23 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Fakebilderna är ju nöje långt innan man fått se den första trailern/bilderna, nu är det ju ingen vitts med dom Ehm? nej. Så du menar att bara för att vi sett två trailers så finns det inga roliga/bra fakebilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts