_-MadeMaN-_ Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Har haft typ 3st kompisar som haft siberia, och allas har pajjat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 (redigerad) Lånar tråden lite. Mina hörlurar är fakkade så jag behöver nya. Någon som kan rekomendera ett par bra? Som inte kostar mer än 600, är sköna och "täcker hela öronen", inga öronsnäckor alltså. Jag har funderat lite på "Icemat Siberia" men om ni säger att de går sönder så lätt vill jag inte ha dem. Redigerad 16 juli, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Jag har ett par svarta Icemat Siberia och tycker dem ar klockrena. Skont ljud och dem sitter skont. Men som manga har sagt sa kan dem ga sonder. Hade ett par vita innan som gick sonder. Men dem nya har inte gatt sonder an. ) (ledsen for det blir sa svarlast) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Dom är riktigt kassa! Har ett par JVC nu, dom bästa hörlurarna jag haft någonsin. Jag har haft väldigt många hörlurar också. Dessa kostade runt 400kr tror jag (fick dom med gratis när ja köpte elguran för känner ägaren ;D) i den lokala musikaffären. Fint namn också, HA-X570 ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Lånar tråden lite. Mina hörlurar är fakkade så jag behöver nya. Någon som kan rekomendera ett par bra? Som inte kostar mer än 600, är sköna och "täcker hela öronen", inga öronsnäckor alltså. Jag har funderat lite på "Icemat Siberia" men om ni säger att de går sönder så lätt vill jag inte ha dem. Köp ett par valfria senheisser, dom är brutalt bra kvalite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Köp ett par valfria senheisser, dom är brutalt bra kvalite. Vad tror du om de här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Dom är riktigt kassa! Har ett par JVC nu, dom bästa hörlurarna jag haft någonsin. Jag har haft väldigt många hörlurar också. Dessa kostade runt 400kr tror jag (fick dom med gratis när ja köpte elguran för känner ägaren ;D) i den lokala musikaffären. Fint namn också, HA-X570 ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Icemat Siberia är ett bra headset, fast bas är något de saknar som fan. Jag har ett par vita. Hittade inte de svarta någonstans. Micken suger hästglass förövrigt, använder min webcam istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Vad är det som är så lustigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Vad är det som är så lustigt? Det är väl ha-x570 = hax eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Det är väl ha-x570 = hax eller? Mjo, antingen det eller tyckte han att mina åsikt var rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Har kört på ett par vita sådana i några månader... kass kvalité, är inte sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 (redigerad) Har nyligen köpt ett par jag med. Fast jag har köpt ett par med ett externt ljudkort med. Med ett hopp om att det skulle va bättre ljud. Men nej. Dom är välldigt härliga att ha på sig och ljudet är bra men, basen? vart finns den? Det är en sak som jag är grymmt besviken på. Vart är den alltså. Det ironiska är att Basshunter har tillomed dom på sig. Basshunter Tex när man sitter och lirar lite cs. Och så kommer någon och sprejar lite med en rcp90 eller så. Då bara sprakar det för det inte finns någon bass. Redigerad 10 september, 2007 av Alftakillen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Förstår inte hur folk lyckas ha sönder dem så lätt? Jag har haft mina i 2 år typ..Har funkat skit fint tills senaste lanet då jag "råkade" ha sönder dem... Annras har de funkat skit fint, sköna å ha på sig. Känns knappt att man har dem på huvudet. Enda som är dåligt är väl "ljud dosan" som kommer med som gör att ljudet kan glappa lite efter ett tag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts