n00dles Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 (redigerad) Ska investra detta headset men kan inte bestämma mig för vilken färg: http://static.cdon.com/000/543/543657.jpg http://static.cdon.com/000/543/543663.jpg Det lutar mest åt det vita men ni kan väl tycka till Redigerad 12 juli, 2007 av n00dles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Ska investra detta headset men kan inte bestämma mig för vilken färg: http://static.cdon.com/000/543/543657.jpg http://static.cdon.com/000/543/543663.jpg Det lutar mest åt det vita men ni kan väl tycka till Vita är ju snyggare på bilden iaf. Kostar dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Öhhhhhhhhhh, ok, vi ska välja färg för dig, LoL, det är en smaksak ju, jag föredrar svarta, blir inte lika smutsiga och man ser inte dammet lika mycket( då på den vita blir den helt grå, på den svarta ser man lite och kan ta bort det), sedan om mn vill kan man matcha till datorn, t.x så har jag ett blått tema runt datorn. Men det är en smaksak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Jag ska också köpa ett sånt, i vitt tror jag. Mycket snyggare, även om svart också är snyggt. Vote: Viett!!! Viettt!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Öhhhhhhhhhh, ok, vi ska välja färg för dig, LoL, det är en smaksak ju, jag föredrar svarta, blir inte lika smutsiga och man ser inte dammet lika mycket( då på den vita blir den helt grå, på den svarta ser man lite och kan ta bort det), sedan om mn vill kan man matcha till datorn, t.x så har jag ett blått tema runt datorn. Men det är en smaksak. Så fel, på svart ser man minsta lilla damm direkt. Jag tycker den svarta ser snyggare ut och skulle nog välja den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Så fel, på svart ser man minsta lilla damm direkt. Jag tycker den svarta ser snyggare ut och skulle nog välja den. Säger snubben som har... Fet figur som springer mot en avatar! Lyssna på mig och chilli, Vitt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Såvida inte det svarta ser allt för plastigt ut irl så skulle jag välja det. (Såg lite "pianolackat" ut, sånt gillar jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 (redigerad) Säger snubben som har... Fet figur som springer mot en avatar! Lyssna på mig och chilli, Vitt! Vad har min avatar att göra med vilken färg jag tror skulla passa bäst på ett headset? Redigerad 12 juli, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Vad har min avatar att göra med vilken färg jag tror skulla passa bäst på ett headset? ...Smak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 ...Smak? :lol: :wub: ...mupp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Har dessa hörlurar, och avråder från att köpa dem. Plaster pajar väldigt lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Don't go with the flow - köp svart. Du vill nog hellre leta vidare efter ett par bättre lurar dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Dom vita är snyggare men köp dom svarta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Svart imo, men skulle helst inte köpt något alls, då dom har en tendens att gå sönder väldigt lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 (redigerad) Svart. Lätt. Redigerad 13 juli, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 (redigerad) Har dessa hörlurar, och avråder från att köpa dem. Plaster pajar väldigt lätt. Jag har dem också, men jag skulle inte avråda någon att köpa dom. Visst har du rätt i att plasten kan gå sönder, men tejp lagar allt! Sprack på ett ställe för typ ett år sen för mig, men jag tog lite eltejp till hjälp och det var allt som krävdes. Ljudet är bra, men framförallt är dom riktigt sköna. Har fått ont av många hörlurar, men med dessa kan jag sitta hur länge som helst utan några problem alls. Det är faktiskt lite sjukt, men även om jag använder högtalarna sätter jag på mig hörlurarna, bara för att dom är så sköna. EDIT: Glömde ju tycka till om färgen... Har själv vita, men dom svarta ser nog lite snyggare ut. Redigerad 13 juli, 2007 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Jag har dem också, men jag skulle inte avråda någon att köpa dom. Visst har du rätt i att plasten kan gå sönder, men tejp lagar allt! Sprack på ett ställe för typ ett år sen för mig, men jag tog lite eltejp till hjälp och det var allt som krävdes. Ljudet är bra, men framförallt är dom riktigt sköna. Har fått ont av många hörlurar, men med dessa kan jag sitta hur länge som helst utan några problem alls. Det är faktiskt lite sjukt, men även om jag använder högtalarna sätter jag på mig hörlurarna, bara för att dom är så sköna. EDIT: Glömde ju tycka till om färgen... Har själv vita, men dom svarta ser nog lite snyggare ut. Har lagat mina med tejp också, men saken är fortfarande att dem pajar p.g.a dålig kvalitet. Dumt att rekommendera något som går sönder efter ett par veckar typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Har lagat mina med tejp också, men saken är fortfarande att dem pajar p.g.a dålig kvalitet. Dumt att rekommendera något som går sönder efter ett par veckar typ. Sant, alltid bra att påpeka att de inte har den bästa kvalitén på det viset. Mitt tips är dock fortafarande att köpa dom, om du inte tror du har speciellt stora problem med att vara försiktig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 ..om de nu går sönder så lätt.. Får man fråga hur mycket de kostar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 ..om de nu går sönder så lätt.. Får man fråga hur mycket de kostar? ~~500:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts