Xemtoth Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Jag har lite problem när jag ska installera Warcraft 2, det händer inget när jag stoppar i skivan, försöker öppna skivan men det är tomt där, spelet är köpt, och jag har hört någon stanns att man ska kunna installera äldre spel som är till för windows 95/98 till Windows XP, jag har Windows Xp Media Center. Någon som har en aning? tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Hmm.. pröva göra en virtuell dator, med Microsofts eget Virtual PC eller VMWare Workstation och installera windows 98 eller något gammalt OS sen ska det fungera =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Hmm.. pröva göra en virtuell dator, med Microsofts eget Virtual PC eller VMWare Workstation och installera windows 98 eller något gammalt OS sen ska det fungera =) Finns det inget enklare alternativ? vill inte pilla allt för mycket med OS och sånt då det är skoldatorn jag pillar med, min stationära har tyvärr gått sönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Konstigt, fast skivan skall vara gammal borde det iaf finnas filer på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Högerklick > Kompabilitet > Kör det här programmet i kompabilitetsläge för... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts