Misterwhoopee Skrivet 22 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2002 Var finns den blå polisbilen i gtaIII? jag har sett den på bild.. men aldrig när jag spelat.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 Var finns den blå polisbilen i gtaIII? jag har sett den på bild.. men aldrig när jag spelat.... de bilder du har sett släpptes innan gta3 kom ut, det fins inga sånna polisbilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 Men jag har sett de på video! Det finns säkert i Shoreside Vale! Men NYPD-liknande polisbilen slår inte LAPD-liknande iallafall. jayleno88@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 Men jag har sett de på video! Det finns säkert i Shoreside Vale! Men NYPD-liknande polisbilen slår inte LAPD-liknande iallafall. jayleno88@hotmail.com de finns inte på ssv videon. kan vara från deras beta version. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2002 Nej! Det var GTA3 från PS2. Det finns olika versioner. Den blåa polisbilen finns säkert bara i amerikanska versionen (svarta fodralet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2002 Nej! Det var GTA3 från PS2. Det finns olika versioner. Den blåa polisbilen finns säkert bara i amerikanska versionen (svarta fodralet) det svarta fodralet är väl den tyska versionen utan blod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 25 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2002 man kan ju ladda hem en blå polisbil....... tex den svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2002 man kan ju ladda hem en blå polisbil....... tex den svenska vi menar en ljus-blå bil med 2 vågräta streck på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts