RavenE Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Köpte två säsonger av simpsons igår, då det var rea. Jag har precis kollat klart på den första skivan, och slängde i den andra. Men nej då. Datorn vill inte spela upp den. Provade att ta ur den och lägga i den igen. Nix. Just nu sitter jag vid den andra datorn, och provade att spela upp den här. Det gick inte heller. What to do? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Köpte två säsonger av simpsons igår, då det var rea. Jag har precis kollat klart på den första skivan, och slängde i den andra. Men nej då. Datorn vill inte spela upp den. Provade att ta ur den och lägga i den igen. Nix. Just nu sitter jag vid den andra datorn, och provade att spela upp den här. Det gick inte heller. What to do? Gå tillbaka till butiken och reklamera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Gå tillbaka till butiken och reklamera? Mjo, men det är sista utvägen. Provade på dvd-spelaren som jag har hos mamma, på den fungerar det. Så jag tog med den till pappa. Nu väntar några timmar med Simpsons. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Updatera firmwire eller vad det hetter funka hos min pappa med SWBF2. Hur? Vet inte googla finns säkert svar där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts