Jump to content

E3 2007

darkjak
 Share

Recommended Posts

E3live, svensk sida.

Själv hoppas jag dom visar kotor 3, hoppas! Men annars visar dom väl mer av andra spel. The force unleashed! Nytt star wars spel med häftiga effekter.

Också enda E3 jag följt, eller vad man ska säga. Ska bli kul!

Såg den nya Mass effect trailern, avslöja lite för mycket tyckte jag nästan... På ett sätt... Men den var bra gjord, lätt.

Redigerad av Colan K
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, nae, gillar inte det, kanske för att det utspelar sig i Pripyat/Chernobyl, känns inte som att det är det rätta stället att ha ett krig på.

Jaså. Själv tycker jag det verkar riktigt härligt, kaotiskt och sådär.

Här (videon högst upp till vänster) har ni gameplay från Assassin's Creed-demot. Jävligt coolt, även om 5-manns-fighten (när ni ser filmen förstår ni vilken jag menar) såg lite ful ut imo. :lol:

Redigerad av KvaddadPadda
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mitt 3:e år, tror jag. Eller 4:e.

Kom ingen riktig stor överaskning det här året som det annars brukar. Men sedan så var det många företag som bojkottade det nya E3. Mäst M$ spelföretag. Square hade t ex inte mycket att visa upp men samtidigt så har de precis haft sin egen spelmässa där de lagt alla korten på bordet. Fast lite hade de (Trailern till det nya Final fantasy fighting spelet med karaktärer från alla spelen ser t ex lovande ut).

Men några trevliga stunder fick man. :lol:

Vad tycker ni var höjdpunkten i årets E3? Själv så var det fantastiska spelbara Blue Dragon demot som de släpte (Jäklar vad det spelet verkar bli bra) samt den nya Lost Odyssey (Ett annat helt otroligt lovande RPG i klassisk Final fantasy stil) samt den nya Mass Effekt trailern, HALO WARS gameplay trailern och givetvis själva höjdpunkten: HALO 3 trailern. -_-

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

såg lite ful ut imo. :lol:

Gubbe som "siktades" på blev ju väldigt vit, så verkligen inte snyggt ut. Allting annars är läckert som bara den. Gillar själva block o' meter. Så blockas slag istället för hp bar, nya grejer gillar vi.

Vad tycker ni var höjdpunkten i årets E3? Själv så var det fantastiska spelbara Blue Dragon demot som de släpte (Jäklar vad det spelet verkar bli bra) samt den nya Lost Odyssey (Ett annat helt otroligt lovande RPG i klassisk Final fantasy stil) samt den nya Mass Effekt trailern, HALO WARS gameplay trailern och givetvis själva höjdpunkten: HALO 3 trailern. -_-

Rollspelsnörd som jag är var det självklart Mass effect. Stretar fortfarande emot 360, revolt ftw! :D

Verkar så otroligt stort, allting med det. (grafiken, gameplay, dialogerna...) Annars var det mest gamla nyheter tyckte jag, lite synd. "Journalisterna" verkade gilla nya E3 iaf. Tack vare bra rum, bättre luft, inte lika stressigt och så. Inte mycket av GTA 4 visades heller, och dom fick ju bara skriva om det... Bah!

Redigerad av Colan K
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Killzone 2 och Uncharted är de två spel som ser mest lovande ut enligt mig. Assassins Creed känns mindre och mindre intressant för varje gång jag ser det, tyvärr :mellow:. Första gången det visades verkade det riktigt grymt, men nu känns det nästan en aning förlegat. Grafiken känns inte lika fräsch och "gameplayet" känns klumpigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Killzone 2 och Uncharted är de två spel som ser mest lovande ut enligt mig. Assassins Creed känns mindre och mindre intressant för varje gång jag ser det, tyvärr :mellow:. Första gången det visades verkade det riktigt grymt, men nu känns det nästan en aning förlegat. Grafiken känns inte lika fräsch och "gameplayet" känns klumpigt.

Japp. Andra spel som imponerar är Mass Effect och Ratchet & Clank. Showens största besvikelse var Halo 3. Spelet var skitsnyggt på E3 förra året men nu är det långt ifrån det. Det ligget närmare Halo 2 än förra E3-trailern imo.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp. Andra spel som imponerar är Mass Effect och Ratchet & Clank. Showens största besvikelse var Halo 3. Spelet var skitsnyggt på E3 förra året men nu är det långt ifrån det. Det ligget närmare Halo 2 än förra E3-trailern imo.

Men förra året var ju bara CGI. Detta är första Gameplay från singelplayer de visat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor