xstreem Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Jag har skaffat en film som ligger i en massa .rar-filer, som jag extraherat. Då skapades en mapp med en .zix-fil. Hur i hela friden ska jag öppna denna filen för att kolla på filmen? (Jag uppmanar ingen till att ladda ner. Fü på er som gör så!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Jag har skaffat en film som ligger i en massa .rar-filer, som jag extraherat. Då skapades en mapp med en .zix-fil. Hur i hela friden ska jag öppna denna filen för att kolla på filmen? (Jag uppmanar ingen till att ladda ner. Fü på er som gör så!) Google är din vän Googlade .zix och det 3:de svaret var Detta Börjar bli jobbigt med alla dagens olika filendelser... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 WinZIX är full av virus och spyware. Okej... Jag ändrade filens namn till .avi och försökte spela den i VLC, men det funkar ändå inte. (det står att man kan göra så på wikipedia.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 gör om till .avi eller .zip/.rar Funkar det inte får du fixa en hex-editor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Decoder kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts