eXotic Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 När jag startar analysering med diskdefragmenteraren så kommer det här meddelandet fram. Det står något om CHKDSK och SCANDISK. Men vad är det och hur använder jag det? Någon som vet vad jag ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Det står något om CHKDSK och SCANDISK. Men vad är det och hur använder jag det? Scandisk är väl verktyget som kolla igenom datorn efter fel? Den här datorn -> C: -> Högerklicka -> Egenskaper -> Fliken "verktyg" -> Felkontroll -> Kontrollera nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Jag har samma problem. Men jag har kört Scandisc utan några framsteg. Vill gjärna veta också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Scandisk är väl verktyget som kolla igenom datorn efter fel? Den här datorn -> C: -> Högerklicka -> Egenskaper -> Fliken "verktyg" -> Felkontroll -> Kontrollera nu. Jag gjorde som du sa och nu fungerar den, tack så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts