Jump to content

Några frågor om Driver paralell lines.

Eazy e
 Share

Recommended Posts

Hej jag ska kanske köpa driver paralell lines men först så vill jag fråga några frågor om spelet här är dom.

1. Spelet utspelar sig i new york på 70 och 2000 talet men är det hela new york eller bara manhattan?.

2. Man kan ju välja att spela på 70-talet och 2000-talet, är det likt new york som det var på 70 talet och 2000-talet?.

3. Är det mycket skillnad på spelet i 70 och 2000-talet?.

4. Är the bronx, Harlem och alla andra områden som är mindre fattiga nu än det var på 70-talet slummar på 70-talet i spelet och inte lika fattiga i 2000-talet i spelet?.

5. Blir det skotthål på och synliga skador på människor och bilar?.

6. Man åker ju in i fängelset i spelet kommer man kunna vistas där inne på något uppdrag?.

7. Är det en stor spelvärld?.

8. Har pedsen bra AI gör dom saker som riktiga människor tex läser tidningar, tigger, pengar, pratar med varanndra osv?.

9. Vilka olika fordon är med finns helikopter?

Så det var alla frågor jag kan komma på nu jag har googlat och sökt o sånt.

just det kan ni säga vad nackdelarna med spelet är ochså?.

tack :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej jag ska kanske köpa driver paralell lines men först så vill jag fråga några frågor om spelet här är dom.

1. Spelet utspelar sig i new york på 70 och 2000 talet men är det hela new york eller bara manhattan?.

2. Man kan ju välja att spela på 70-talet och 2000-talet, är det likt new york som det var på 70 talet och 2000-talet?.

3. Är det mycket skillnad på spelet i 70 och 2000-talet?.

4. Är the bronx, Harlem och alla andra områden som är mindre fattiga nu än det var på 70-talet slummar på 70-talet i spelet och inte lika fattiga i 2000-talet i spelet?.

5. Blir det skotthål på och synliga skador på människor och bilar?.

6. Man åker ju in i fängelset i spelet kommer man kunna vistas där inne på något uppdrag?.

7. Är det en stor spelvärld?.

8. Har pedsen bra AI gör dom saker som riktiga människor tex läser tidningar, tigger, pengar, pratar med varanndra osv?.

9. Vilka olika fordon är med finns helikopter?

Så det var alla frågor jag kan komma på nu jag har googlat och sökt o sånt.

just det kan ni säga vad nackdelarna med spelet är ochså?.

tack :rolleyes:

1.

2. Sådär. Vissa byggnader är borta. Stilen på staden är helt annorlunda.

3. Nej, förutom att allt ser annorlunda ut, iklusive pedsen.

4. Jag har inte tänkt på det. Men det är uppenbarligen så. Staden är även vid bättre skick vid 200-talet.

5. På bilar, inte på människor. Skjuter du på en vägg blir det skotthål, samma på ett fordon.

6. Ja.

7. Det är en mycket dugligt stor spelvärld.

8. Sådär. Ibland kan man se arbetare vid byggarbetsplater och gatuliggare som står och värmer sig vid tunnor som de eldar I.

9. Bilar, lastbilar, en traktor, motorcyklar etc.

Nackdelarna är att storyn är sämre än I Driver3. Båtarna finns heller inte längre med plus att du inte kan gå in I fler byggnader än I ditt safehouse. Fråga på om du undrar något. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
1.

2. Sådär. Vissa byggnader är borta. Stilen på staden är helt annorlunda.

3. Nej, förutom att allt ser annorlunda ut, iklusive pedsen.

4. Jag har inte tänkt på det. Men det är uppenbarligen så. Staden är även vid bättre skick vid 200-talet.

5. På bilar, inte på människor. Skjuter du på en vägg blir det skotthål, samma på ett fordon.

6. Ja.

7. Det är en mycket dugligt stor spelvärld.

8. Sådär. Ibland kan man se arbetare vid byggarbetsplater och gatuliggare som står och värmer sig vid tunnor som de eldar I.

9. Bilar, lastbilar, en traktor, motorcyklar etc.

Nackdelarna är att storyn är sämre än I Driver3. Båtarna finns heller inte längre med plus att du inte kan gå in I fler byggnader än I ditt safehouse. Fråga på om du undrar något. :rolleyes:

tack för svaren finns det till xbox 360?.

kan peds göra brott tex som i south bronx och harlem kan dom råna,göra drivebys osv?

Hur köper man vpen?

kan man köpa kläder isåfall kan man kombinera dom som i gta san andreas ?

Just det har någon en bild eller e det en hemsida med bilder eller finns det video i spelet när man spelar i något ghetto?

Redigerad av Eazy e
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

tack för svaren finns det till xbox 360?.

kan peds göra brott tex som i south bronx och harlem kan dom råna,göra drivebys osv?

Hur köper man vpen?

kan man köpa kläder isåfall kan man kombinera dom som i gta san andreas ?

Just det har någon en bild eller e det en hemsida med bilder eller finns det video i spelet när man spelar i något ghetto?

Ingen aning.

Tror inte peds kan göra brott. Vapen finns i ditt Safehouse. Du kan alltid besöka den officiela sidan: http://www.atari.com/driver/

EDIT: Kom ihåg att det är fokuserat på bilkörning.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor