MAFIA_KING Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 (redigerad) You fail at life. Det är David Curaso, och serien heter CSI: Miami, inte Miami Vice. You fail, han heter David Caruso. Bästa animerade karaktären är Homer Smpson eller Peter Griffin, lite av båda. Bästa serie karaktären är så jävla lätt Kramer! Bästa film karaktären är James Bond (Sean Connery). Redigerad 14 juli, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 (redigerad) Dessa kommer jag på just nu: MacGyver i MacGyver Chandler i Friends David Hasselhoff i Baywatch Steven Hyde i That 70's Show Erik Foreman i That 70's Show Michael Scofield i Prison Break http://images.quizfarm.com/1106521801normal_hurley-hires05.jpg Hugo "Hurley" Reyes i Lost Tom Barnaby i Morden i Midsomer (till vänster) ..hmm, nu ska jag försöka komma på lite filmkaraktärer med. Redigerad 14 juli, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Chandler i Friends True, ville slänga in honom igår, men jag ville ha en riktig friends-bild av honom. Tyvärr fanns det ingen som dög till mig så jag sket i att skriva. Så jag quotar dig bara. Pico: Sick Boy (Trainspotting). Är det han som öppnar sitt bankvalv i slutet? I sådana fall så håller jag med dig där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 (redigerad) Ajax från the Warriors Han är stark, han är kaxig, slåss bra och har de skönaste replikerna i hela filmen. Ta bara: "I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle" "Well right now Cleon most likley has a nightstick shoved halfway up his ass" "He's right, were acting like faggots" "You feeling alright lady, you need a little help or something" "Good, im sick of running from these wimps" Jag heter på de flesta internationella forum "AjaxWarrior" Min absoluta favorit filmkaraktär. Redigerad 14 juli, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 You fail, han heter David Caruso. Bästa animerade karaktären är Homer Smpson eller Peter Griffin, lite av båda. Bästa serie karaktären är så jävla lätt Kramer! Bästa film karaktären är James Bond (Sean Connery). You fail, han heter Homer Simpson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Ajax från the Warriors Han är stark, han är kaxig, slåss bra och har de skönaste replikerna i hela filmen. Ta bara: "I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle" "Well right now Cleon most likley has a nightstick shoved halfway up his ass" "He's right, were acting like faggots" "You feeling alright lady, you need a little help or something" "Good, im sick of running from these wimps" Jag heter på de flesta internationella forum "AjaxWarrior" Min absoluta favorit filmkaraktär. Måste hålla med där, grym karaktär det där! Tommy Chong, Leo i That 70's Show lätt! jävla kille det där "Cool eggsallad man!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Måste hålla med där, grym karaktär det där! Tommy Chong, Leo i That 70's Show lätt! jävla kille det där "Cool eggsallad man!" Lätt en av de bästa någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Scrubs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Ajax från the Warriors Var det du som lovordade den där filmen i "Senast Sedda-tråden"? Såg den nu och fy fan vilken smörja, bland det sämsta jag har sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sindacco Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 (redigerad) Här är några av mina favoriter som jag kan komma på just nu. T-Bag (Prison Break) Meeko (Pocahontas) Jafar (Aladdin) Scuttle & Sebastian (The Little Mermaid) Frankie Santana (The A-Team) Stefano DiMera (Days of our Lives) Andre DiMera (Days of our Lives) Dino Ortolani (Oz) http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/6/6b/Ortolani.JPG Simon Adebisi (Oz) Edit: La till Dino och Simon från Oz. Redigerad 20 juli, 2007 av Sindacco Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Tv-karaktärer: Abe Simpson http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/5/59/Ikebroflovski.gif/150px-Ikebroflovski.gif Ike Broflovski Tony Almeida Silvio Dante http://www.mattiouz.com/images/bubbles.jpg Bubbles Alex Mahone Cigarette Smoking Man Hubert J. Farnsworth Gonatt! (Orka skriva serierna. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts