Eazy e Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 typ alla har sett den dära atrworken som det e en latina tjej på hon har en röd bandana på sina tuttar vem e det jag såg aldrig hon i spelet samma sak med den blonda tjejen som böjersej och visar sin tunga hon var inte heller med i spelet någon gång. sen så såg jag en artwork på denise robinson när jag instalerade gta sa men jag har aldrig sett det förut den finns inte heller på gtasa.com eller nåt. ochså finns det något artwork på catalina?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Om det är hon du menar så ska det vara Catalina tror jag, den andra blondin är finns bara på den bilden, hon har inget att göra med själva storyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Om det är hon du menar så ska det vara Catalina tror jag, den andra blondin är finns bara på den bilden, hon har inget att göra med själva storyn. Är inte det Kendl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy e Skrivet 10 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Är inte det Kendl? nej det är inte kendl kedl e ju svart det är en latina och jag tror inte att det är catalina för att catalina har väl inte så stora bröst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 nej det är inte kendl kedl e ju svart det är en latina och jag tror inte att det är catalina för att catalina har väl inte så stora bröst? Det är bara en tjej. Hon har inte heller något med storyn att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy e Skrivet 10 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Det är bara en tjej. Hon har inte heller något med storyn att göra. men det måste ha något i alla fall med spelet att göra annars så borde dom väl inte lägga ut artworks med dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 men det måste ha något i alla fall med spelet att göra annars så borde dom väl inte lägga ut artworks med dom Kan man tycka, men vissa personer man lägger ut som artworks har faktiskt inte med storyn eller spelet öh.t. att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Kan man tycka, men vissa personer man lägger ut som artworks har faktiskt inte med storyn eller spelet öh.t. att göra. Öh.t. betyder Över Huvud Taget. Tror inte han förstår förkortningar. Förlåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Öh.t. betyder Över Huvud Taget. Tror inte han förstår förkortningar. Förlåt Tror du? Vilken stackare. Märke förövrigt att jag stavade fel på min förkortning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts