Nybörjaren Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Tja. Jag har startat en egen GTA-sida, som är tänkt att vara något i stil med GTA-sajten och GTANytt. Den kommer innehålla fakta om alla GTA-spel, såsom walkthroughs, fusk, nedladdningar osv. Har lagt upp sidan på följande adress: http://gtawebben.3w.se. Den heter GTAWebben, när jag googlade fanns det inte någonstans. I nuläget finns en del fakta om GTA3, lite mindre om SA, LCS. Jag har även fixat ihop ett forum. Skriv gärna vad ni tycker om sidan! Tänk inte på faktamängd; jag arbetar på sidan hela tiden och den kommer bli klar så småningom. //Nybörjaren PS: Var det rätt kategori jag postade i nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Ser väl bra ut.. ..men GLHF att få lika bra respons som GTANytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Du verkar inte ha gjort sidan själv. Eftersom det står en del på engelska och dyl. Du får nog slipa lite på både design och innehåll...men jag önskar dig lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nybörjaren Skrivet 10 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Ja sidan är ju som sagt bara i teststadium... Vad som står på engelska har mitt program lagt in ("Read Full Article" t.ex) och sen innehållet blir ju mer och bättre med tiden. Ska förresten fixa lite nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts