Alftakillen Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 En ny trailer. Killzone2 Och det knäcker inte Halo3. Men det ser jävligt läckert ut må ja säga. Och ja är ett 360 fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Usel grafik. Vilket annat svar kunde man vänta sig från forumets största 360-fanboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 (redigerad) En ny trailer. Killzone2 Och det knäcker inte Halo3. Men det ser jävligt läckert ut må ja säga. Och ja är ett 360 fan. Redan postats. Och menar du grafiskt eller spelmässigt? Det är ju sjukt mycket snyggare än Halo 3 iallafall. Redigerad 11 juli, 2007 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Redan postats. Och menar du grafiskt eller spelmässigt? Det är ju sjukt mycket snyggare än Halo 2 iallafall. Ja, knäcker det inte Halo 2 då kan dom lika väl gå och lägga sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Ja, knäcker det inte Halo 2 då kan dom lika väl gå och lägga sig. Konstigt att folk inte förstår att man pratar om halo 3 när man quotar en post om halo 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Konstigt att folk inte förstår att man pratar om halo 3 när man quotar en post om halo 3 Tänkte bara retas lite med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Är det den vanliga trailern eller är det Extended trailern som är 5 min? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Ser riktigt bra ut! Gutt att dom tar med möjligheten att gömma sig och skjuta bakom skydd. Borde vara standard i alla actionspel nu för tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Ser riktigt bra ut! Gutt att dom tar med möjligheten att gömma sig och skjuta bakom skydd. Borde vara standard i alla actionspel nu för tiden. Ja, efter Gears of War så känner man verkligen en saknad av det i andra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Rent grafikmässigt och designmässigt knäcker det Halo 3 lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 (redigerad) Rent grafikmässigt och designmässigt knäcker det Halo 3 lätt. Nja, där håller jag inte rikitigt med. Jag tycker de båda har precis lika snygg grafik. Killzone http://i.i.com.com/cnet.g2/images/2007/191/928377_20070711_screen001.jpg HALO 3 http://i.i.com.com/cnet.g2/images/2007/191/926632_20070709_screen003.jpg HALO 2 http://i.i.com.com/cnet.g2/images/2004/reviews/562116_20041105_screen119.jpg Och när det gäller designen så är det en smakfråga. Redigerad 12 juli, 2007 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Nja, där håller jag inte rikitigt med. Jag tycker de båda har precis lika snygg grafik. http://i.i.com.com/cnet.g2/images/2007/191/926632_20070709_screen003.jpg Och när det gäller designen så är det en smakfråga. Alltså för mig ser det där ut som ett något (läs lite högre polycount) upphottat Halo 2, med högupplösta texturer. grafiken i Halo 3 har ingenting att komma med mot Killzone 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 (redigerad) Alltså för mig ser det där ut som ett något (läs lite högre polycount) upphottat Halo 2, med högupplösta texturer. grafiken i Halo 3 har ingenting att komma med mot Killzone 2. Var tog Killzone bilden vägen??? Jag postade en för jämförelse. Edit: har fixar det nu. Lade till en bild från HALO 2. Redigerad 12 juli, 2007 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alikiller Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 du måste gå till skolan innan du börjag använa din järna fattar ni??==?=?=?=?=?=?=?=? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 E3-Demo Där kan ni se ett in-game demo som enbart var för pressen på E3. Ser lovande ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 (redigerad) du måste gå till skolan innan du börjag använa din järna fattar ni??==?=?=?=?=?=?=?=? Du med kanske. @OnT: Crusader, din jämförelse var faktiskt ganska bra. Halo 3 och KZ 2 är hyfsat lika grafikmässigt. Förutom att Halo 3 har mycket mer högupplösta texturer, AA osv. Fast KZ 2 ser också kul ut. edit: T.o.m. Halo 2 har AA. edit2: Mikolan, klart att det ser ut som Halo 2. Det handlar om exakt samma sak. Redigerad 15 juli, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 E3-Demo Där kan ni se ett in-game demo som enbart var för pressen på E3. Ser lovande ut Lovande och lovande, det ser "snyggt" ut Om man räknar bort elden i spelet, usch. Trailern var inget speciellt men... Gillade granaten som han kastade. Verkar ganska tråkigt annars, killzone har inte det där extra. (Den speciella såsen, ni vet vad jag pratar om ^^) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Meh. Jag vet hur man rehostar bilder, men roligare med först till kvarn. Ja, visst är det roligare. Jackass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Enligt kritikerna, ja. Men själva så påstår de fortfarande att den inte var förrendrerad. Enligt de själva påstår de att den faktiskt ÄR förrendrerad, men att det är så de hoppas den färdiga produkten kommer se ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xuande Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Dammar av denna tråd nu när KZ2 närmar sig release. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts