Henkibojj Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Man kan googla sitt nick och sätta "-gtasajten.com -AllaAndraSidorDuÄrReggadPå", så ser man var man tydligen bestulits. Tips Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Tur att det inte var en nybörjare som skapade denna tråd. Den hade säkert blivit låst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 10 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Tur att det inte var en nybörjare som skapade denna tråd. Den hade säkert blivit låst. Va menar du nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Va menar du nu då? Antagligen att om nån mindre respekterad medlem hade skapat en likadan tråd så hade han fått ski för det, Och så tror jag också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 10 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Men en nyare medlem hade ju inte kunnat gjort en sån här tråd, eller hur? Den handlade ju om att någon hade snott mitt nick och min ava, som jag hade för längesen här på GTAsajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Förlåt, men OCH? Några har snott mina olika användar namn, som jag själv har hittat på, t.ex oggen o olego. Ta det som en komplimang, de gillar ditt nick och din avatar, sedan är ditt nick kanske taget från Poliskolan snubben? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 10 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Förlåt, men OCH? Några har snott mina olika användar namn, som jag själv har hittat på, t.ex oggen o olego. Ta det som en komplimang, de gillar ditt nick och din avatar, sedan är ditt nick kanske taget från Poliskolan snubben? Men har du inte läst tråden. Den som gjorde det var Littlemanie härifrån (han lämnade dock GTAS för ett tag sen). För övrigt så irriterade jag mig även på honom i denna tråd, för ett tag sedan: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...mp;#entry873920 Han verkade ju inte gilla mig, så jag kan inte förstå varför han kopierade mig. Han gjorde ju heller inget dumt mot mig, men nån förklaring lär jag aldrig få. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaaR Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Du ska nog vara glad att du inte hittade ett företag med det namnet Hadde hittat på mitt nickname och suttir och funderat jättelänge för att mitt gamla var så vanligt (och dåligt ). ~2 veckor efter att jag hade bytt överallt så fick jag för mig att googla på mitt nickname. Första träffen: "Xaar - Welcome to Xaar" me daddressen www.xaar.co.uk. Då kände jag mig ägd men jag orkade inte byta igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Men har du inte läst tråden. Den som gjorde det var Littlemanie härifrån (han lämnade dock GTAS för ett tag sen). För övrigt så irriterade jag mig även på honom i denna tråd, för ett tag sedan: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...mp;#entry873920 Han verkade ju inte gilla mig, så jag kan inte förstå varför han kopierade mig. Han gjorde ju heller inget dumt mot mig, men nån förklaring lär jag aldrig få. Men och om han snodde, skit i han, vissa tror de kan nått även om de inte kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Förlåt, men OCH? Några har snott mina olika användar namn, som jag själv har hittat på, t.ex oggen o olego. Ta det som en komplimang, de gillar ditt nick och din avatar, sedan är ditt nick kanske taget från Poliskolan snubben? Nej, och åter nej. En person som tar någons Nick/Signatur/Avatar gör det enbart för att jävlas. "Jag nickar StellHell här så kan inte han ha sitt egna nick! Haha! Sen kan jag utge mig för att vara honom så han får massa skit för det" Större sannolikt än; "Jag nickar StellHell här för han är min gud och jag vill ha hans barn" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Detta blev just läskigt --- Efter att jag läste Tack's första post i denna tråd och läste lite av de inlägg efter så fick jag en sån' lust att googla efter mitt nick. De flesta länkar som dök upp var ifrån något av mina forum-accounrs, men denna skrämde seriöst skiten ur mig Och nej, jag tar inget ansvar för sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Detta blev just läskigt --- Efter att jag läste Tack's första post i denna tråd och läste lite av de inlägg efter så fick jag en sån' lust att googla efter mitt nick. De flesta länkar som dök upp var ifrån något av mina forum-accounrs, men denna skrämde seriöst skiten ur mig Och nej, jag tar inget ansvar för sidan Haha, vafan? http://xersize.com/graphs/couple2.jpg Do you also feel this happy about your penis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Hmm, såsom många andra så blev även jag väldigt sugen på att googla på mitt nick efter att ha läst lite. Sagt och gjort så kom detta fram: Spajdermän@Sweclockers forum Han registrerade sig där den 11/1 -06 Jag registrerade mig här den 21/2 -06 Men jag har då inte stulit det och jag har använt det som hotmailadress och säkert på flera andra ställen innan gtasajten. Dock tror jag ändå inte att det är stulet. Jag tror snarare att han har kommit på det själv. Det är ju trots allt inte alls svårt att komma på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Jag googlade också mit namn!! Klick! Jävla skit nick jag har för övrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Oh ja Googlade på mitt med =) http://forums.psphacks.net/index.php?PHPSE...profile;u=16767 OMG jag er kend *gråter* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 yo yo @ jongleringsoasen Fick även veta att en värädsberömd cellist heter Yo Yo Ma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Även don_salvatore87 är stulet av någon, har haft den sedan 1998 inget vettigt användarnamn men har inte orkat ändra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Om nån tar mitt nick slår jag dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts