Jump to content

Jag är stulen!

Tackleberry
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 57
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Förlåt, men OCH?

Några har snott mina olika användar namn, som jag själv har hittat på, t.ex oggen o olego.

Ta det som en komplimang, de gillar ditt nick och din avatar, sedan är ditt nick kanske taget från Poliskolan snubben?

Men har du inte läst tråden. Den som gjorde det var Littlemanie härifrån (han lämnade dock GTAS för ett tag sen). För övrigt så irriterade jag mig även på honom i denna tråd, för ett tag sedan: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...mp;#entry873920

Han verkade ju inte gilla mig, så jag kan inte förstå varför han kopierade mig. Han gjorde ju heller inget dumt mot mig, men nån förklaring lär jag aldrig få.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du ska nog vara glad att du inte hittade ett företag med det namnet :rolleyes:

Hadde hittat på mitt nickname och suttir och funderat jättelänge för att mitt gamla var så vanligt (och dåligt :P).

~2 veckor efter att jag hade bytt överallt så fick jag för mig att googla på mitt nickname.

Första träffen: "Xaar - Welcome to Xaar" me daddressen www.xaar.co.uk.

Då kände jag mig ägd men jag orkade inte byta igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men har du inte läst tråden. Den som gjorde det var Littlemanie härifrån (han lämnade dock GTAS för ett tag sen). För övrigt så irriterade jag mig även på honom i denna tråd, för ett tag sedan: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...mp;#entry873920

Han verkade ju inte gilla mig, så jag kan inte förstå varför han kopierade mig. Han gjorde ju heller inget dumt mot mig, men nån förklaring lär jag aldrig få.

Men och om han snodde, skit i han, vissa tror de kan nått även om de inte kan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förlåt, men OCH?

Några har snott mina olika användar namn, som jag själv har hittat på, t.ex oggen o olego.

Ta det som en komplimang, de gillar ditt nick och din avatar, sedan är ditt nick kanske taget från Poliskolan snubben?

Nej, och åter nej.

En person som tar någons Nick/Signatur/Avatar gör det enbart för att jävlas.

"Jag nickar StellHell här så kan inte han ha sitt egna nick! Haha! Sen kan jag utge mig för att vara honom så han får massa skit för det"

Större sannolikt än;

"Jag nickar StellHell här för han är min gud och jag vill ha hans barn"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta blev just läskigt :blink:

---

Efter att jag läste Tack's första post i denna tråd och läste lite av de inlägg efter så fick jag en sån' lust att googla efter mitt nick. De flesta länkar som dök upp var ifrån något av mina forum-accounrs, men denna skrämde seriöst skiten ur mig :lol:

Och nej, jag tar inget ansvar för sidan

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta blev just läskigt :blink:

---

Efter att jag läste Tack's första post i denna tråd och läste lite av de inlägg efter så fick jag en sån' lust att googla efter mitt nick. De flesta länkar som dök upp var ifrån något av mina forum-accounrs, men denna skrämde seriöst skiten ur mig :lol:

Och nej, jag tar inget ansvar för sidan

Haha, vafan? :lol:

Do you also feel this happy about your penis?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, såsom många andra så blev även jag väldigt sugen på att googla på mitt nick efter att ha läst lite.

Sagt och gjort så kom detta fram: Spajdermän@Sweclockers forum

Han registrerade sig där den 11/1 -06

Jag registrerade mig här den 21/2 -06

:o

Men jag har då inte stulit det och jag har använt det som hotmailadress och säkert på flera andra ställen innan gtasajten.

Dock tror jag ändå inte att det är stulet. Jag tror snarare att han har kommit på det själv.

Det är ju trots allt inte alls svårt att komma på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor