Martin-123 Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Idag fick jag mina nya delar från komplett och började sätta ihop det. Men så märkte jag att det fanns endast ett IDE uttag på moderkortet. Jag har 2 IDE hårddiskar och en DVD Brännare med IDE. Hur ska jag göra?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Värdelös topictitel. Gör om, gör rätt. Svaret är i alla fall att du får handla en extra IDE-controller eller köpa en SATA-brännare och köra dom 2 hårddiskarna på IDE. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 https://www.datorbutiken.com/home/default.a...roduct=DEL-121V Du måste skaffa dig en IDE kabel med minst 4x40pins på (Hittade inga, men fanns en med 5x40pins) Och ja, uruselt trådnamn, då du fått svar stänger jag den. Lär er göra bättre trådnamn! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts