oskaroskar Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Roy Kahn (Kamelot) Till Lindemann (Rammstein) Jyrki69 (The 69 Eyes) Aaro Seppovaara (Blake) Vince Neil (Mötley Cüre) Meat Loaf Ville Valo Mika Tauriainen (Entwine) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Neil Tennant (Pet Shop Boys) Prince Paddy McAloon (Prefab Sprout) Kevin Rowland (Dexy's Midnight Runners) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 (redigerad) John Fogerty (CCR) Elvis Presley BB king Jerry Reed Ian Gillian (deep purple 1969-73, 1984- ) David Lee Roth Louie Armstrong hmm såg att det bara var killar :S så jag gör så här oxo Aretha Franklyn Etta James Ella Fitzgerald Redigerad 11 juli, 2007 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Mina två svar på denna fråga blir i stort sett alltid Matthew Bellamy, från Muse, och Freddie Mercury från Queen (RIP) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Michael Jackson I särklass världens bästa sångare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Mariah Carey är faktiskt jävligt skillad sångerska, hon tar typ hela skalan. Annars gillar jag Tobias Sammet i Edguy/Avantasia, jävligt härlig röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Sångaren i Whitesnakes är grym. Ingen aning vad han heter dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 John Fogerty (CCR) Kan jag hålla med, han är kewl! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Vart har Günther tagit vägen då ?! Jag ville ju vara seriös i den här tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Frank Sinatra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Aretha Franklin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Glömde ju Jim Morrison! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Morrissey! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Isaac Slade från The Fray har en jävligt skön röst men jag skulle inte kalla han för världens bästa sångare då man inte kan utse en person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Corey Taylor (Stone Sour och Slipknot)-nuff said Peter Cetera Glory of love Jag älskar den låten. Lars Winnerbäck Försök hitta bättre musik att lyssna på när man är lite trött eller nere. Det går inte. Robert Pettersson (Takida)-nuff said Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 (redigerad) Förstår inte hur man kan påstå att en som skriker sönder sina stämband på scen har världens bästa sångröst. Redigerad 17 juli, 2007 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Dero (Oomph!) Mike Ness (Social Disortion) Jonathan Davis (KoRn) Maynard James Keenan (Tool / A Perfect Circle) Trent Reznor (Nine Inch Nails) Till Lindemann (Rammstein) Nog alla jag kan komma på nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 (redigerad) Jag gillar Christina Aguileras röst. Speciellt i låten Hurt. Annars tänker jag inte speciellt ofta på hur rösten låter. Redigerad 15 juli, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Avgudar Elvis Presley. han är utan tvekan bäst:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Förstår inte hur man kan påstå att en som skriker sönder sina stämband på scen har världens bästa sångröst. Vem sa du till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts