xstreem Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Vi har haft bästa gitarrist, och trummis om jag inte minns fel. Nu kommer bästa sångare. Nå? Vem är världens bästa sångare? Själv gillar jag Freddy Mercurys röst ganska mycket, och även Kurt Cobains. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Mina favoriter är väl; Quorthon (Bathory) King Diamond (King Diamond, Mercyful Fate) Kim Carlsson (Hypothermia, Kyla, Life Is Pain, Lifelover) John Tardy (Obituary) Nattramn (Silencer) Kvarforth (Shining) Neige (Alcest, Amesoeurs) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Snoop Dogg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Asså pratar vi om röster, så har Celine Dion o Cristina Aguilera, Aretha Franklin bra röster, de kan ta toner bra, men pratar du om sångare man tycker om, som enligt en har bra röster så tycker jag han i Linkin Park, deras frontman har en ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Snoop Dogg Snoop D-O-Double Gizzle har skön röst, ja. Annars är det svårt att säga. Amy Diamond är ju väldigt bra med tanke på hennes ålder, nu finns det ju väldigt många tolvåringar som kan sjunga grymt, men hon är ju större. Jag säger henne bara för att vara tuff. Hon är ju såklart inte tolv nu, men ni fattar nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Annika Norlin (Hello Saferide & Säkert!) Robert Plant (Led Zeppelin) Axl Rose (Guns N' Roses) De jag kommer på nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Brett Anderson ur Suede. Michael Jackson. Tom Jones. Shara Nelson. Yeah c'mon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Dave Draiman från Disturbed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Robert Plant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 (redigerad) - Redigerad 30 juni, 2010 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Som det känns just nu så är det Tom Chaplin, han sjunger i Keane. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Kelly Jones (Stereophonics) Celine Dion Joakim Berg (Kent) Joakim Thåström Chester Charles Bennington (Linkin Park) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Brett Anderson ur Suede. Kelly Jones (Stereophonics) + Billy Corgan, The Smashing Pumpkins Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Det är nog: Nattramn (Silencer) Quorthon (Bathory) King Diamond (King Diamond, Mercyful Fate) Kim Carlsson (Hypothermia) Kvarforth (Shining) Mortuus (Funeral Mist, Marduk) Hampus Eriksson (Degial) Joseph Toll (Corrupt) Peter Tägtgren (Bloodbath, Hypocrisy, The Abyss) Per Yngve "Dead" Ohlin (R.I.P) (Mayhem, Morbid) Var nog alla jag kan komma på som är bland dem bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Annika Norlin (Hello Saferide & Säkert!) Robert Plant (Led Zeppelin) Axl Rose (Guns N' Roses) De jag kommer på nu. Axl Rose, klassiker. Håller med där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Daniel Heiman (Lost Horizon, Heed) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Tycker det börjar på att fylla ut med lite för många "xxxx är världens bästa xxxx?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Tycker det börjar på att fylla ut med lite för många "xxxx är världens bästa xxxx?" Ptjaa, man brukar ju faktiskt diskutera olika saker på ett forum. Välkommen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Ptjaa, man brukar ju faktiskt diskutera olika saker på ett forum. Välkommen. Behöver inte finnas trettontusen ämnen med samma stil. Då kan man lika gärna göra en samlingstråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Behöver inte finnas trettontusen ämnen med samma stil. Då kan man lika gärna göra en samlingstråd. Då kan man ju lika gärna göra en samlingstråd för en massa andra ämnen är på forumet - Måste tipsa om sångaren i Machinae Supremacy. Härlig röst, lite smått läspande och hes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts