R8N Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Nej jag använder ingen typ av mods eller cheats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Nej jag använder ingen typ av mods eller cheats Nödvändigt att skapa ett account till och posta med det också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Nödvändigt att skapa ett account till och posta med det också? Faktiskt så gjorde jag ett nytt, och alla vet inte att jag är R8N. Plus att jag viille se hur min signatur på West-side såg ut här i storlek bla. PS: Du borde gå och sova du verkar lite små trött och grinig om jag uppfattar dig rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 (redigerad) Faktiskt så gjorde jag ett nytt, och alla vet inte att jag är R8N. Plus att jag viille se hur min signatur på West-side såg ut här i storlek bla. PS: Du borde gå och sova du verkar lite små trött och grinig om jag uppfattar dig rätt. Det är så att man inte får ha två konton här. Om nån admin typ Stellan eller KalleR får reda på det så är du bannad fortare än kvickt, sanna mina ord. Du kunde ju ha mailat Hultan om ett namnbyte istället Gällande signaturen så är det 147 pixlar för bred. Redigerad 5 november, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Faktiskt så gjorde jag ett nytt, och alla vet inte att jag är R8N. Plus att jag viille se hur min signatur på West-side såg ut här i storlek bla. PS: Du borde gå och sova du verkar lite små trött och grinig om jag uppfattar dig rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Det är så att man inte får ha två konton här. Om nån admin typ Stellan eller KalleR får reda på det så är du bannad fortare än kvickt, sanna mina ord. Du kunde ju ha mailat Hultan om ett namnbyte istället Gällande signaturen så är det 147 pixlar för bred. Jag mailar nån av dom så om jag hittar så tar jag bort denna gubben . Tack för tippset och jag använder inte JohanK endå den ligger och skräpar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 4 Varför ska man hålla på och modda eller fuska? Det är inget häftigt med att kunna hoppa med en bil eller så om man måste fuska eller använda moddar för det. ENda gången jag använder fusk är om jag ska ha något fordon upp på ett tak och hoppa därifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts