GTA4LIFE Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 (redigerad) Hej moddare, Jag är ny på forumet sen Vice City tiden och har börjat modda GTA San Andreas.. Har en fråga angånde svensk polisuniform och en fråga om IMG Tools Jag tankade GTA: Sweden Beta 3 Public från denna sida Har installerat dom flesta bilarna och även Svenska Polisbilen. Jag har fått bilen och funka och att den har svenskt sirenljud. Men nu till min fråga. Hur får man Svenska polisuniformer? Vet inte om det finns i GTA: Sweden Beta 3. Så kan nån hjälpa mig vars jag evetuellt laddar hem uniformen och hur man installerar den. Har fått svenska polisbilen i LS och jag undrar vad polisbilarna som är i SF, LV och dom som är på landsbyggden heter i IMG Tools? Redigerad 9 juli, 2007 av GTA4LIFE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Ingen aning om vart du laddar ner det, men det är iallafall .txd filer som du ska ersätta i player.img. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA4LIFE Skrivet 10 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 (redigerad) Så fått allt och funka och hittade uniformen. Redigerad 10 juli, 2007 av GTA4LIFE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts