SKrollan Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Tjena... tankade nyss ner SA MP när jag väl connectar till en server och trycker sedan på new game så laddar spelet... men när jag är inne så kommer inte menu upp att jag ska välja gubbe.. jag ser en skylt som liknar hoolywood och sen ser jag min egen gubbe jag själv styr där nere Snälla behöver hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Tjena... tankade nyss ner SA MP när jag väl connectar till en server och trycker sedan på new game så laddar spelet... men när jag är inne så kommer inte menu upp att jag ska välja gubbe.. jag ser en skylt som liknar hoolywood och sen ser jag min egen gubbe jag själv styr där nere Snälla behöver hjälp! I vänstra hörnet där uppe står det "conekting faild, retrying" ? O det är felet måste du tanka hem 0.2.1, du har troligen 0.2.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts