BigBear Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Pulp Fiction, Forrest Gump & Trainspotting Underbara filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 (redigerad) Saving Private Ryan Pulp Fiction The Godfather Trilogy Terminator 2 Forrest Gump Mission Impossible Indiana Jones Trilogy Star Wars Original Trilogy Oceans Eleven 1960 Get Shorty Gone in 60 Seconds Pearl Harbor The Aviator James Bond Series Yeäh. Redigerad 1 juni, 2008 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 Gone in 60 Seconds Neeeeeeej! Allvarligt talat den är ju helt värdelös. Usch säger jag bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 Neeeeeeej! Allvarligt talat den är ju helt värdelös. Usch säger jag bara... För en gångs skull måste jag hålla med dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 Flåklypa grand prix är värd hela livet. Stort ord. Har ni inte sett Flåklypa Grand Prix så är det bäst att ni gör det nu, för jag tänker inte låta er dö om ni inte sett den först. (Diggar , den ser lite omogen ut. Lite Agenten-stil faktiskt. "Ååh Kiken, Kiken! Här finns inget länparty. Ät ogräddade maränger! " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 The Shawshank Redemption (Nycklen till frihet) Matrix filmerna Accepted Forrest Gump Die Hard filmerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Transformers (HD 1080p med 5.1 Surround = Orgasm) Pearl Harbor Armageddon The Island Blood Diamond Cloverfield Harry Potter Här är några filmer som jag tycker man bör ha sett vid det här laget. Är de klassiker? Nej. Är de värda att se? Absolut! Antar att du är ett Michael Bay-fan?! Du borde se mer filmer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 "Evil Dead"-trilogin. I alla fall de två första! Dawn of the Dead Ja, ni ser - listan kan göras lång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Broder Skrivet 20 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2008 (redigerad) . Redigerad 3 januari, 2010 av Broder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts