Tarzan Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 Är det någon som har ett bra tips på hur man ska göra för att klara rampagen vid milltärbasen? man får en minigun och man ska sedan förstöra 15 bilar på 2 min. Men poliserna och kubanerna skjuter ju hela tiden så det e nästan omöjligt, å sen så kommer det sällan några bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
karlen Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 skjut villt omkring dig så dör kubarnena..... sen kan du skjuta polis bilarna när dom kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 skjut villt omkring dig så dör kubarnena..... sen kan du skjuta polis bilarna när dom kommer stå gärna i ett hör så att poliser/cubaner inte kan komma från alla håll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 eeeh... finns det mer tips för denna Rampage ?? har as-problem !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 aha, måste säja att denna rampage var en av dom enklaste faktist ! jag har ju tagit hundra packet. så då har jag ju pansar"grejen" (vi kan kalla den för pansar vagn) och körde på massa bilar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 23 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 (redigerad) aha, måste säja att denna rampage var en av dom enklaste faktist ! jag har ju tagit hundra packet. så då har jag ju pansar"grejen" (vi kan kalla den för pansar vagn) och körde på massa bilar... Men man måste väl använda minigun. Redigerad 23 februari, 2003 av Tarzan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts