SilentViper Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Hej jag skulle ladda ner en 100% save fil. och när jag ska loada så efter loadningen så stängs GTA SA av och får nåt med att skicka eller skicka inte. Och jag har laglig GTA SA. Och jag har version 1.1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Är du säker på att sparfilen är till 1.1 och inte 1.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 8 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Är du säker på att sparfilen är till 1.1 och inte 1.0 Hur ser man da att det är en svae fil till 1.1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Det kan vara så att du och personen som lade ut savefilen på internet har olika MAIN.SCM-filer. Och då går den tyvärr inte att använda för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Det kan vara så att du och personen som lade ut savefilen på internet har olika MAIN.SCM-filer. Och då går den tyvärr inte att använda för dig. Men detta är sjukt ju. Min gamla GTA SA skiva när jag hadde den så kunnde jag ladda ner save filer. Men när man ska lägga in från den skivan då stoppar han typ när dne är nästan klar och får ett medelnade att det är fel på en fil. Men nu när jag la in GTA SA från min brorsas skiva så kan jag ej lägga in nån save. Kan det vara för jag har laggt in nya bilar? och kläder?. För jag har inge löst att tabort spelet och moda om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Men detta är sjukt ju. Min gamla GTA SA skiva när jag hadde den så kunnde jag ladda ner save filer. Men när man ska lägga in från den skivan då stoppar han typ när dne är nästan klar och får ett medelnade att det är fel på en fil. Men nu när jag la in GTA SA från min brorsas skiva så kan jag ej lägga in nån save. Kan det vara för jag har laggt in nya bilar? och kläder?. För jag har inge löst att tabort spelet och moda om. Gammla säger du? Och du har en nyare? Då kan den nyare vara 2.0 eller 1.1? Och din gammla 1.0. För det är ju 1.0 som är så otroligt buggit och moddbart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Gammla säger du? Och du har en nyare? Då kan den nyare vara 2.0 eller 1.1? Och din gammla 1.0. För det är ju 1.0 som är så otroligt buggit och moddbart.. Jag kan modda med 1.1 Och det finns väl inge 2.0patch? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 (redigerad) Jag kan modda med 1.1 Och det finns väl inge 2.0patch? Nu för tiden i affärerna heter dom 2.0. Alltså 1.1 är inprincip likadant som 2.0 bara att 2.0 kommer från affären och 1.1 är patchat. Du kan ju modda fordon ja, Men du kan ju inte köra online eller använda vissa trainer då Gta Sa blockar det i dom senare versionerna... Redigerad 11 juli, 2007 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Nu för tiden i affärerna heter dom 2.0. Alltså 1.1 är inprincip likadant som 2.0 bara att 2.0 kommer från affären och 1.1 är patchat. Du kan ju modda fordon ja, Men du kan ju inte köra online eller använda vissa trainer då Gta Sa blockar det i dom senare versionerna... Är det för den där Hot Coffie moden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Är det för den där Hot Coffie moden? jepp, alla blockningar är för just "Hot coffe"-modden. Tyvärr finns det också förbättringar som te.x fixen av den ökända ljudbuggen, man kan Tvätta bilarna och lite andra små fix.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts