Jump to content

Problem med save fil

Recommended Posts

Det kan vara så att du och personen som lade ut savefilen på internet har olika MAIN.SCM-filer. Och då går den tyvärr inte att använda för dig. :teehee:

Men detta är sjukt ju. Min gamla GTA SA skiva när jag hadde den så kunnde jag ladda ner save filer. Men när man ska lägga in från den skivan då stoppar han typ när dne är nästan klar och får ett medelnade att det är fel på en fil. Men nu när jag la in GTA SA från min brorsas skiva så kan jag ej lägga in nån save. Kan det vara för jag har laggt in nya bilar? och kläder?. För jag har inge löst att tabort spelet och moda om.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men detta är sjukt ju. Min gamla GTA SA skiva när jag hadde den så kunnde jag ladda ner save filer. Men när man ska lägga in från den skivan då stoppar han typ när dne är nästan klar och får ett medelnade att det är fel på en fil. Men nu när jag la in GTA SA från min brorsas skiva så kan jag ej lägga in nån save. Kan det vara för jag har laggt in nya bilar? och kläder?. För jag har inge löst att tabort spelet och moda om.

Gammla säger du?

Och du har en nyare?

Då kan den nyare vara 2.0 eller 1.1?

Och din gammla 1.0. För det är ju 1.0 som är så otroligt buggit och moddbart..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan modda med 1.1 Och det finns väl inge 2.0patch? (w00t)

Nu för tiden i affärerna heter dom 2.0. Alltså 1.1 är inprincip likadant som 2.0 bara att 2.0 kommer från affären och 1.1 är patchat. ^_^

Du kan ju modda fordon ja, Men du kan ju inte köra online eller använda vissa trainer då Gta Sa blockar det i dom senare versionerna...

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu för tiden i affärerna heter dom 2.0. Alltså 1.1 är inprincip likadant som 2.0 bara att 2.0 kommer från affären och 1.1 är patchat. (w00t)

Du kan ju modda fordon ja, Men du kan ju inte köra online eller använda vissa trainer då Gta Sa blockar det i dom senare versionerna...

Är det för den där Hot Coffie moden?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor