R2D2 Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Vad menar du med "hur många IPn du släpper in i datorn", och kan du förklara lite närmare vilka konfigurationer som i så fall görs? Jamenar, din ISP ger dig ju ett styck IP. Jag förstår faktiskt inte riktigt heller. Även om man får 5 ip så kan ju Windows bara använda ett samtidigt i ett och samma program. Även om man tankar en stor fil så är det ju bara en av nätverksanslutningarna som används. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Jag har då 8mbit och jag laddar i 800kb/s, tycker det är så skumt såååå skumt, vad krångligt allt ska vara. jag har 100 mbit och jag laddar ner i ungefär 3,5 mb/s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 jag har 100 mbit och jag laddar ner i ungefär 3,5 mb/s Förmodligen servern som är flaskhals i så fall. Prova tanka flera saker samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts