SilentViper Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 (redigerad) Hej jag har problem med att lägga in ett skin eller vad jag ska kalla det för. Aja när jag ska lägga ett skin så säger San Andreas Mod Installer ifrån screen--><-- Men jag har laggt in två andra mods som funkar. Ja mitt GTA SA är köpt Och det är detta skin jag vill ha Skinnet Redigerad 7 juli, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Hej jag har problem med att lägga in ett skin eller vad jag ska kalla det för. Aja när jag ska lägga ett skin så säger San Andreas Mod Installer ifrån screen-->*bild*<-- Men jag har laggt in två andra mods som funkar. Ja mitt GTA SA är köpt Och det är detta skin jag vill ha Skinnet Lägg in den manuellt då? Det står att själva "skinnen" måste ha ett script för att den skall kunna användas i "Mod-installer". Tydligen så har skinnen inte denna scriptad fil som behövs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 8 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Lägg in den manuellt då? Det står att själva "skinnen" måste ha ett script för att den skall kunna användas i "Mod-installer". Tydligen så har skinnen inte denna scriptad fil som behövs. Aha thx . Kom på att denna mod installer lägger bara in Bilar båtar helikoptrar. Har ej kollat med hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Aha thx . Kom på att denna mod installer lägger bara in Bilar båtar helikoptrar. Har ej kollat med hus. Bilar, båtar, helikoptrar, flygplan, motorcyklar rättare sagt. Och alla andra moddar behöver en script, du ser nog om den nedladdade filen innehåller en SAMI-Script Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts