Shady_4_life Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 tack!! här e mitt bidrag; Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 (redigerad) tack!! här e mitt bidrag; Haha, det där skrivbordet var fulare än Eudoros' (No offence) Tävlingen är redan avslutad, för övrigt. Redigerad 22 augusti, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 tack!! här e mitt bidrag; Gigantisk skärm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Gigantisk skärm. Knappast större än din. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Haha, det där skrivbordet var fulare än Eudoros' Eudoros skrivbord var ju charmigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 (redigerad) Haha, det där skrivbordet var fulare än Eudoros' (No offence) Eudoros skrivbord var ju charmigt! Haha, nej, men tackar ändå. Redigerad 22 augusti, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Tävlingen är redan avslutad, för övrigt. Men man får lägga upp bilder ändå hoppas jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Men man får lägga upp bilder ändå hoppas jag? Jo, fast han sa ju "mitt bidrag" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Jo, fast han sa ju "mitt bidrag" Åh, så långt tänkte jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Haha, det där skrivbordet var fulare än Eudoros' (No offence) Tävlingen är redan avslutad, för övrigt. Det är inte alls fult (ja jag har ett sånt jag med, just nu ) IKEA is the shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Det är inte alls fult (ja jag har ett sånt jag med, just nu ) IKEA is the shit. Yeay! Håller med till 100%!! btw, det med "mitt bidrag" visst inte ens att det fanns en tävling? inget minne av det iaf och vadå gigantisk skärm? 19" widescreen? va ju någon som hade 2 jag vet oxå att mitt skrivbord inte är de snyggaste ^men det är ju bättre än många andra ja sett här så IKEA is The Shit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Har gjort om i min datorhörna.. Eller, rättare sagt så har jag möblerat om hela rummet. Har tre bilder ni borde se.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Har gjort om i min datorhörna.. Eller, rättare sagt så har jag möblerat om hela rummet. Har tre bilder ni borde se.. Upplösning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Har gjort om i min datorhörna.. Eller, rättare sagt så har jag möblerat om hela rummet. Har tre bilder ni borde se.. Så du sitter alltid i soffan med tangentbordet i knäet? Måste vara obekvämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Så du sitter alltid i soffan med tangentbordet i knäet? Måste vara obekvämt. Riktigt skönt när man är trött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Upplösning? 1360 x 768 @ 60 Hz Riktigt skönt när man är trött Ja, det är fan riktigt skönt. Som nu, precis hemkommen från åtta timmars arbete på OKQ8 där man inte sitter mer än 30 min vid lunch, är det underbart att hasa sig ner så röven nästan rör vid golvet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 1360 x 768 @ 60 Hz Ja, det är fan riktigt skönt. Som nu, precis hemkommen från åtta timmars arbete på OKQ8 där man inte sitter mer än 30 min vid lunch, är det underbart att hasa sig ner så röven nästan rör vid golvet.. Går det bra att köra CS med det där sättet? Måste vara härligt om du har en Joypad och lirar Gta Sa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Går det bra att köra CS med det där sättet? Måste vara härligt om du har en Joypad och lirar Gta Sa... Om du menar ställningen man sitter i, plus att man inte har nått hårt underlag under musmattan så går det inte så bra.. Om du menar upplösningen och att det är en 32" tv så går det alldeles utmärkt. Första gången jag startade CS med tvn inkopplad stog det "Please Wait, Auto Adjustment". Så, tvn rättade till bilden så den hamnade rätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Rör du musen mot benet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Om du menar ställningen man sitter i, plus att man inte har nått hårt underlag under musmattan så går det inte så bra.. Om du menar upplösningen och att det är en 32" tv så går det alldeles utmärkt. Första gången jag startade CS med tvn inkopplad stog det "Please Wait, Auto Adjustment". Så, tvn rättade till bilden så den hamnade rätt.. Menar ställningen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts