R2D2 Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Jag kommer med bild nu innan 9. Redigerar inlägget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Får tydligen inte datorn förräns imorgon, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Får tydligen inte datorn förräns imorgon, tyvärr. Det är ju hörnan och inte datorn som är det primära objektet i den här tävlingen. Men du vill kanske inte lägga upp en bild på dina föräldrars sovrum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Det är ju hörnan och inte datorn som är det primära objektet i den här tävlingen. Men du vill kanske inte lägga upp en bild på dina föräldrars sovrum? Jo det skulle jag faktiskt kunna göra, får gömma undan alla penisattraper och dylikt först bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 (redigerad) Mitt: http://img518.imageshack.us/img518/4898/dscn1367yw0.jpg Redigerad 12 augusti, 2007 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joki Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Mitt: http://img518.imageshack.us/img518/4898/dscn1367yw0.jpg Fy för Dell datorer ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Mitt: http://img518.imageshack.us/img518/4898/dscn1367yw0.jpg Vad städat du har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 (redigerad) Fy för Dell datorer ^^ Den ska bytas ut i höst. Den var dock ett riktigt monster när den var ny. *edit* Fast jag kan inte direkt påstå att din låda är mycket snyggare. Usch och fy. Vad städat du har Bara för att jag hade monterat ner det och fixat lite grejer. Brukar inte vara riktigt lika rent även om jag sällan har jättestökigt. Redigerad 13 augusti, 2007 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 http://www.uppladdning.net/bilder/blandat/36ac77fb3e6b97c3dcf41d343eb05001.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Mitt: http://img518.imageshack.us/img518/4898/dscn1367yw0.jpg Snyggt och stilrent. Men varför widescreen när du ändå har två? Man tappar jävla mycket höjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Snyggt och stilrent. Men varför widescreen när du ändå har två? Man tappar jävla mycket höjd. Jag har inte så stor användning för höjd. Enda programmet jag har i fullskärm är Firefox. Har hellre flera program i bredd. Just nu Firefox, Foobar, Msn-ruta och Putty med SSH till min Samba/Torrent-låda (Linksys NSLU2). Med vanliga skärmar brukar det oftast sluta med bara 2 program åt gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 R2, var det inte ett gäng döda pixlar på den ena skärmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 R2, var det inte ett gäng döda pixlar på den ena skärmen? Det var hans förra. Han fick ju nya/bytte till sig av sin syster/far på något jävla vänster iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 Det var hans förra. Han fick ju nya/bytte till sig av sin syster/far på något jävla vänster iaf. Jag betalade ena. Andra betalade pappa för att syrran skulle ha min gamla. Inte vet jag varför, han kände väl för att vara snäll eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 Som jag har lovat, här kommer min nya datorhörna i Skellefteå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 Som jag har lovat, här kommer min nya datorhörna i Skellefteå! Ser lite tomt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 Som jag har lovat, här kommer min nya datorhörna i Skellefteå! Nya datorn där i hörnet också eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 Nya datorn där i hörnet också eller? Du såg ju datorn igår, så nej. Men idag kommer den att stå där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 hur laddar man upp bild här?! jag tog bild, men det var för stor?! hur kan jag göra som ni? så att den reduceras ..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 hur laddar man upp bild här?! jag tog bild, men det var för stor?! hur kan jag göra som ni? så att den reduceras ..? Om den var över 200kb så kan du ladda upp den här. http://ww2.beffo.se/upload/ Om den var under 200kb så ska den platsa här på sajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts