KvaddadPadda Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Är väl med och tävlar då, mest för sakens skull. Blev lite inspirerad utav okka med, så jag slängde fram en idolbild på mig själv. (Ja, istället för skivfodral alltså) http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/by04fl7fhu81.jpg Kan tillägga att jag inte riktigt gillar min datorhörna. Så mycket skit på väggarna. (Hyllor fulla med pärmar och shit) Kebab goes kontornisse? --- http://ww2.beffo.se/upload/pic~/img028/Datorhörnalol.jpg Där har ni. Det ni alla har väntat på. Hubert hälsar till er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Kebab goes kontornisse? Hehe, det är precis därför jag inte gillar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 (redigerad) Jag har varit sjuk så jag hinner inte ordna bild. Stryk mig. Redigerad 10 augusti, 2007 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Jag stryker mig också, hinner heller inte ordna en anständig bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Ge mig lite mer tid så kan jag vara med, får hem nya datorn imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Ge mig lite mer tid så kan jag vara med, får hem nya datorn imorgon. Fan guuuys.. och jag själv fick massa öl & mat så missade att fixa det till 21:00. Jag är borta i morgon så har tyvärr inte möjlighet att fixa det då, så antingen blir det senare ikväll eller på söndag. Vad säger ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Fan guuuys.. och jag själv fick massa öl & mat så missade att fixa det till 21:00. Jag är borta i morgon så har tyvärr inte möjlighet att fixa det då, så antingen blir det senare ikväll eller på söndag. Vad säger ni? Söndag låter bra bra för mig. Då hinner jag också fixa bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Söndag! Jag är med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Söndag hinner jag nog med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Faktard Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 Verkar som om jag är den enda här med fet skärm och inte platt skärm, samt skärmen på en pelare så man måste sitta snett och inte kan sitta rakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 Verkar som om jag är den enda här med fet skärm och inte platt skärm, samt skärmen på en pelare så man måste sitta snett och inte kan sitta rakt Mjo, tror ingen frivilligt vill ha det så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 Lite half off topic: Ska inte denna Tråd vara i Dator forumet? trots allt, det är ju bara bilder på datorer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 (redigerad) Lite half off topic: Ska inte denna Tråd vara i Dator forumet? trots allt, det är ju bara bilder på datorer... Tveksamt, bilderna innehåller ju bord, stolar, lampor, prylar osv. Inte bara datorer. Fast jag förstår vad du menar. Redigerad 11 augusti, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Tveksamt, bilderna innehåller ju bord, stolar, lampor, prylar osv. Inte bara datorer. Fast jag förstår vad du menar. haha, jo. Kanske det. Stackaren som inte har stolar, bord eller dylikt utan bara dator och skärm.... Jaja, det vara bara en tanke, men som du säger. Det är ju inte bara datorer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 (redigerad) Verkar som om jag är den enda här med fet skärm och inte platt skärm, samt skärmen på en pelare så man måste sitta snett och inte kan sitta rakt Då har du uppenbarligen inte sett min hörna Rätt så fet skärm + Man sitter förbannat konstigt. Redigerad 12 augusti, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Här min lilla hörna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Här min lilla hörna xD, har du gjort hörlurarna till ett Headset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 (redigerad) Här min lilla hörna Nice, Old school tangentbord, mus och musmatta. moddat chassi och gigantisk skärm, I think you just got my vote. Det ser så perfekt ut i mina ögon. Redigerad 12 augusti, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Tackar tackar men det där med mitt headset är att min mic gick sönder och jag kunde inte laga den så jag plockade ihop en hemma gjord mig hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Äsch. Hann inte ta någon ny bild ändå, så jag ställer väl upp med den fina bilden jag la upp någon sida bak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts