Kebab Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 (redigerad) Tävling tävling Söt flickvän. Edit: Den där affischen med männen på järnblaken som du har på väggen, bredvid "Gegen Nazis" har man ju sett ett antal gånger.. Men jag har alltid undrat om det är på riktigt. Någon som vet? Redigerad 8 augusti, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Tävling tävling Står det "Nazis" bakom skärmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Står det "Nazis" bakom skärmen? Det står Gegen Nazis. Vad det står för kan du nog klura ut själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Har möblerat om. Skriver man så? http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/3lncgmqur5zw.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 (redigerad) Orkade inte städa. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/pirhn98g5nd9.JPG Ja, alltså. Ställer upp med denna bild i tävlingen. Redigerad 9 augusti, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Såhär ser det ut dårå. Fast jag tror att jag ska ta en ny bild imorgon, inte helt nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 http://img339.imageshack.us/img339/7277/datorfk5.th.jpg Jag är på ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 (redigerad) Har möblerat om. Skriver man så? http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/3lncgmqur5zw.jpg Är de en Färjestads bild man ser där på väggen? Redigerad 9 augusti, 2007 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Söt flickvän. Edit: Den där affischen med männen på järnblaken som du har på väggen, bredvid "Gegen Nazis" har man ju sett ett antal gånger.. Men jag har alltid undrat om det är på riktigt. Någon som vet? Har hört att den både är "fejk", alltså att det finns ett nät eller en färdig våning under dem, och även att den är riktigt, att de sitter där uppe utan nått under. Det står Gegen Nazis. Vad det står för kan du nog klura ut själv. Gegen Nazis = "ungefär" Krossa Nazismen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Har hört att den både är "fejk", alltså att det finns ett nät eller en färdig våning under dem, och även att den är riktigt, att de sitter där uppe utan nått under. Gegen Nazis = "ungefär" Krossa Nazismen Exakt = mot nazism? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Exakt = mot nazister Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Är de en Färjestads bild man ser där på väggen? Självklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 (redigerad) Har möblerat om. Skriver man så? *BILD* Gömmer du dator och andvänder dator fläktar som kylning till dig! haha. bäst! Orkade inte städa. *BILD* Ja, alltså. Ställer upp med denna bild i tävlingen. EXAKT Det där chssit har jag bakom min dator... Synd bara att när det var en dator så lossna CPU fläkten och allt paja... Redigerad 10 augusti, 2007 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Gömmer du dator och andvänder dator fläktar som kylning till dig! haha. bäst! Vadå sa du? Jag har en dator på golvet, eller ja, det är morsans. Bredvid den står en silver/svart låda, det är pokergrejor. På bordet står min laptop, bakom den en skärm plus massa skitsaker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 (redigerad) Vadå sa du? Jag har en dator på golvet, eller ja, det är morsans. Bredvid den står en silver/svart låda, det är pokergrejor. På bordet står min laptop, bakom den en skärm plus massa skitsaker. Vart ett otroligt pinamt fel där... Fel text till fel qoute hehe, sorry... Redigerad 10 augusti, 2007 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Vart ett otroligt pinamt fel där... Fel text till fel qoute hehe, sorry... Din mamma och jag har samma chassi, aja. nu använder inte jag mitt. men ändå.. Du menade The Dude va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Du menade The Dude va? Aaaahhh.. FEL IGEn.. PINSAMT!! *Ligger på golvet och gråter!* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Aaaahhh.. FEL IGEn.. PINSAMT!! *Ligger på golvet och gråter!* Nej alltså, jag menar.. Du pratade om The Dudes bild när du snackade om bortgömda datorer och fläktar till sig själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Vart ett otroligt pinamt fel där... Fel text till fel qoute hehe, sorry... Aha, nu stämde allt mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Är väl med och tävlar då, mest för sakens skull. Blev lite inspirerad utav okka med, så jag slängde fram en idolbild på mig själv. (Ja, istället för skivfodral alltså) Kan tillägga att jag inte riktigt gillar min datorhörna. Så mycket skit på väggarna. (Hyllor fulla med pärmar och shit) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts