Jazz Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Jaha, kör min översta bild som ett bidrag då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Ska vi göra en tävling, snyggast datorhörna? Utförande: städa/fixa hörnan som du behagar, ta ett kort och posta i den här tråden (markera att det är ett bidrag), sen gör vi helt enkelt en ny omröstningstråd med alla bidrag! Verkar det som en bra ide så är det bara att sätta igång så gör jag en poll om det kommit in ett gäng, säg fredag? Jag fotar imorgon i dagsljus. Om man kan lämna in bild sen fredag är jag på. Ska byta ut hurts och städa. Tyvärr hinner inte nya stolen komma då, blir det en del 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Om man kan lämna in bild sen fredag är jag på. Ska byta ut hurts och städa. Tyvärr hinner inte nya stolen komma då, blir det en del 2? Jag startar pollen 21:00 på fredag då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 (redigerad) Jag startar pollen 21:00 på fredag då Kul idé! Klart man måste man vara med. Redigerad 7 augusti, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Jag startar pollen 21:00 på fredag då Nice, jag är på. Laddar upp någon bild imorgon. Är väl ingen chans att man vinner dock med mitt ruskiga och gamla skrivbord... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Nice, jag är på. Laddar upp någon bild imorgon. Är väl ingen chans att man vinner dock med mitt ruskiga och gamla skrivbord... ..det är faktiskt ganska ruskigt. Men mitt golv kommer nog att skrämma er mer. Ska ta bilder snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Jag är med i ze tävling! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Jag är med i ze tävling! Stilrent och snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Sign me up. http://static.pici.se/pictures/HXwoVrMvU.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 I'm on, tar bilden senare ikväll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Dator-"hörnan" brukar väl oftast vara sängen eller soffan, men här brukar jag placera mig om jag behöver en bra stol. Ska egentligen stå en iMac 20" där men den uppgraderas och ska förmodligen bytas mot en ny generation iMac. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/j4ly9aj5sdfj.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Man kan ju dölja ikonerna. Kan man...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 (redigerad) Jag vill vara med också. edit: med bilden på andra sidan. Redigerad 10 augusti, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Då är väll jag med med den bilden jag postade på förra sidan. Zé Bidrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Kan man...? Högerklicka på skrivbordet > Ordna ikoner efter > Bocka ur "Visa skrivbordsikoner". På XP i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Så det är inte bara jag som har stökigt på skrivbordet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Högerklicka på skrivbordet > Ordna ikoner efter > Bocka ur "Visa skrivbordsikoner". På XP i alla fall. Coolt! Tackar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Coolt! Tackar... Man lär sig något nytt varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 (redigerad) Man lär sig något nytt varje dag. Så sant som det är sagt. En värdefull insikt kunskap dessutom... Edit: insikt kan man nog inte säga, kunskap får det nog bli. Redigerad 8 augusti, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Tävling tävling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts