Maimstream Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 (redigerad) Den enda skillnaden ifrån förra gången jag lade upp en sånhär bild är att jag nu har en laptop istället för stationär. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/douht1mnzvqu.JPG Edit. Kan det inte vara lika mycket plats som det ser ut som på bilden? :/ Redigerad 2 augusti, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Min datorhörna... STÖKIG!!! ULTRA KYLNING!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Min datorhörna... Tangentbordet var lite OldSchool.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Min datorhörna... STÖKIG!!! Ser ut att vara ett häftigt spel! Ett flyplan! Vad e det fär ett spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Ser ut att vara ett häftigt spel! Ett flyplan! Vad e det fär ett spel?Det är hans bakgrund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Det är hans bakgrund Hur vet du det? Det finns inga ikoner på skrivbordet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Hur vet du det? Det finns inga ikoner på skrivbordet... Om du zoomar in riktigt ordentligt kan du se Aktivitetsfältet + Ett par ikoner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Hur vet du det? Det finns inga ikoner på skrivbordet... Det finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Hur vet du det? Det finns inga ikoner på skrivbordet... Han har visat den bakgrunden i "Dump, skrivbord"-tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 (redigerad) Okej, okej, över bevisad då... hagel mummel mummel salt, citron, mummel mummel Redigerad 7 augusti, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 http://img515.imageshack.us/img515/3124/asdasdasd3ms2.jpg Cola burkar, disk, trasig stol, prylar överallt, så som en datorhörna ska vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Tangentbordet var lite OldSchool.. Jo, har en rätt så ny och vass mus och ett tangentbord från 98 Så jävla härligt att spronga i typ gta, smälla på mellanslag utan att den pajar. Och ljudet från den är ju ägande ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Hur vet du det? Det finns inga ikoner på skrivbordet... Man kan ju dölja ikonerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 (redigerad) http://img413.imageshack.us/img413/1644/dsc00013gx5.jpg http://img262.imageshack.us/img262/5573/dsc00015gs0.jpg http://img516.imageshack.us/img516/1703/dsc00014ft4.jpg Redigerad 7 augusti, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Ska vi göra en tävling, snyggast datorhörna? Utförande: städa/fixa hörnan som du behagar, ta ett kort och posta i den här tråden (markera att det är ett bidrag), sen gör vi helt enkelt en ny omröstningstråd med alla bidrag! Verkar det som en bra ide så är det bara att sätta igång så gör jag en poll om det kommit in ett gäng, säg fredag? Jag fotar imorgon i dagsljus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Ska vi göra en tävling, snyggast datorhörna? Utförande: städa/fixa hörnan som du behagar, ta ett kort och posta i den här tråden (markera att det är ett bidrag), sen gör vi helt enkelt en ny omröstningstråd med alla bidrag! Verkar det som en bra ide så är det bara att sätta igång så gör jag en poll om det kommit in ett gäng, säg fredag? Jag fotar imorgon i dagsljus. I'M ON! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Ja, det var fan länge sen det var tävlingar här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Ja, det var fan länge sen det var tävlingar här.. Och ta dig fan på att det kommer bli mer tävlingar nu. Bidrag: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Jag fotograferar imorgon, då jag tror att jag är en utav de få som har det lätt att städa min... "Hörna". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 I'm freakin' on! Fixar bild imorgon, editerar in här eller gör nytt inlägg, beroende på hur många som skrivit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts