Gof Skrivet 26 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2012 (redigerad) Fett ghetto. Redigerad 26 februari, 2012 av Gof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 18 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2012 Uppdaterat med nytt bord. Gratis! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Populärt inlägg Misterwhoopee Skrivet 4 juli, 2012 Populärt inlägg Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2012 Nu har det hännt! Jag har slutligen med en gnutta vemod lämnat 1990-talet bakom mig och skaffat purfärsk dator. Något jag sagt att jag ska göra i 5-6 års tid... Datorhörnan blev genast lite trevligare också! Högtalarna och den slitna musmattan får dock hänga med ett tag till! 14 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2012 Nu har det hännt! Jag har slutligen med en gnutta vemod lämnat 1990-talet bakom mig och skaffat purfärsk dator. Något jag sagt att jag ska göra i 5-6 års tid... Datorhörnan blev genast lite trevligare också! Högtalarna och den slitna musmattan får dock hänga med ett tag till! Seriöst, hade den den vänstra datorn fram till nyligen? Det är värre än mig i så fall. Hur stor hårddsik procesor mm hade den egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 4 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2012 Seriöst, hade den den vänstra datorn fram till nyligen? Det är värre än mig i så fall. Hur stor hårddsik procesor mm hade den egentligen? Haha, ja seriöst, använde den senast för 2 dagar sedan... Tyckte det var kul att se hur länge skiten skulle hålla, men den gick ju aldrig sönder. Senaste året har jag haft svårigheter med att visa de flesta webbsidor (jävla Flashreklam! ), youtube har inte funkat på 3 år, och ingenting gick att uppdatera längre. Hårddisken var väl på runnt 6 gb(!), processorn en Pentium II, vet inte vad de låg på men mycket är det väl inte med dagens mått mätt. Nu märker jag ju att jag inte direkt fått valuta för mitt snabba bredband när allt man gör går på en halv sekund istället för 30. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2012 och jag har just städat! Datorhörnan har uppgraderats med 24" skärm, bra stol och allra senast: ljud i from av Sonus Faber Toy och Rotel RA-12! Mycket trivsamt. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 2 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2012 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2012 Temporär datorhörna. Ska byta till mig ett nytt skrivbord och orkar inte montera ihop det nuvarande efter flytten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2012 Temporär datorhörna. Ska byta till mig ett nytt skrivbord och orkar inte montera ihop det nuvarande efter flytten. Känns som datorhörnan på ett resecentrum. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2012 Känns som datorhörnan på ett resecentrum. Hahaha! Jo jag lessnade på stan och flyttade till närmsta busstation. Alltid redo för att resa! 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 4 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2012 Kände att jag ville visa en lite finare bild! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2012 Temporär datorhörna. Ska byta till mig ett nytt skrivbord och orkar inte montera ihop det nuvarande efter flytten. Du ska skaffa en ny stol också, hoppas jag? Det där känns inte som en ergonomisk datorstol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2012 Du ska skaffa en ny stol också, hoppas jag? Det där känns inte som en ergonomisk datorstol. Absolut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 5 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2012 Temporär datorhörna. Ska byta till mig ett nytt skrivbord och orkar inte montera ihop det nuvarande efter flytten. Har du ingen datormus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2012 Har du ingen datormus? Använder kraften för att styra muspekaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2012 Temporär datorhörna. Att flytta tillbaka till föräldrarna har några små fördelar. 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NäästY Skrivet 6 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2012 The två-rum-o-kök-myshörna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2012 https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/557828_10151187016482961_1347805163_n.jpg Det tar sig! Bara en riktig stol som saknas nu. Bilden kallar jag "Ergonomi 2.0" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 21 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2012 Nu när jag äntligen har ett datorbord och en skärm så kanske man kan slänga upp sin hörna också. =) Ska måla om väggarna så fort lönen rullar in. Vilken färg om ni fick välja? Som extra så slänger jag även in tv hörnan. Där ser ni verkligen att väggarna behövs rustas upp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 december, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2012 Jag har ju flyttat! Så här ser min nya hörna ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts