Kebab Skrivet 28 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2011 Inga större förändringar i min datorhörna inte. Katten vara bara där på lån. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 februari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2011 (redigerad) Så här ser det ut hos mig just nu! (Ja, jag sitter jävligt chill!) Redigerad 28 februari, 2011 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2011 ÄNTLIGEN!!! I heard you like starcraft 2, so we put a stream of starcraft 2 while you play starcraft 2, so you can watch starcraft 2 while you play starcraft 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 22 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2011 (redigerad) Här kommer en avancerad bild av min datorhörna! Allt man ser är listat. 1. Datorstol, omklädd sists. 2. Min juvel, mitt bästa köp någonsin. 3. Datorväska, praktisk! Måste skydda in juvel. 4. MX1000 is the shit! bekväm och stor. Trådlös! 5. Laddare till MX1000 6. En gammal K700i, detta är alltså min mobil, använd i minst 6 år! 7. En äkta ikeamöbel, riktigt fräsh! 8. 2 trisslotter med totalt 75 kr i vinst 9. 2 paket Öronproppar, ligger på rummen i väntan (alltså när jag inte är lat) på att tas ner i garaget vart skoterkläderna är. 10. 500 GB extern hårddisk 11. Trådlös mus med micro-mottagare. Bra på tex resande fot. 12. Mic till headset, löstagbar 13. Sladd till hörlurar 14. Förpackning till HDD, ligger och skräpar 15. Penna, denna borde vara i skolan! 16. Sladd till sänglampa 17. Säng 18. Vägg, blå tapet, inte så fin. 19. USB 3.0 sladd, japp datorn har det Så, det var väl allt! Kan tillägga att jag alltså har datorn på byrån. Redigerad 22 mars, 2011 av kobbe 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2011 Kan tillägga att jag alltså har datorn på byrån. Fy, jag hade blivit gaaaaaaaalen ifall jag var tvungen att sitta vid något sådant när jag surfar. Får nästan panik ifall jag inte kan sträcka ut mina ben, vare sig jag sitter vid datorn eller någon annanstans. Hela sittställningen i övrigt måste ju vara bra obekväm också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 22 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2011 Fy, jag hade blivit gaaaaaaaalen ifall jag var tvungen att sitta vid något sådant när jag surfar. Får nästan panik ifall jag inte kan sträcka ut mina ben, vare sig jag sitter vid datorn eller någon annanstans. Hela sittställningen i övrigt måste ju vara bra obekväm också. Får faktisk lite ont i ryggen biland men brukar ha benen på sängen när jag slösurfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2011 Inga större förändringar i min datorhörna inte. Katten vara bara där på lån. Haha det är en äkta katt va? Söt. Vad heter hon? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2011 Haha det är en äkta katt va? Söt. Vad heter hon? Jadå, Torsten heter han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2011 Gillar. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2011 Gillar. http://img.photobucket.com/albums/v231/Akaast/DSC_3044.jpg Jag älskar hur blandningen av helt skilda prylar och stilar funkar grymt bra ihop och bildar en stil i sig. P-C: 1 IKEAs standard möblemang: 0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2011 Jag älskar hur blandningen av helt skilda prylar och stilar funkar grymt bra ihop och bildar en stil i sig. P-C: 1 IKEAs standard möblemang: 0 Tack! Jag skulle ju ljuga om jag sa att vi inte är särskilt stolta över vårt hem, heh. Men allt har sin historia liksom och det känns inspirerande och kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 23 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2011 Gillar. Snygg stol, men blir det inte jävligt obekvämt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2011 Gillar. Blir fan sjösjuk när jag kollar på din hylla. Är: 1) hyllan sned/skev? 2) bilden sned/skev? 3) du en practical joker med intresse för optiska illusioner? Skön hörna i övrigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2011 Blir fan sjösjuk när jag kollar på din hylla. Är: 1) hyllan sned/skev? 2) bilden sned/skev? 3) du en practical joker med intresse för optiska illusioner? Skön hörna i övrigt! Satt och tänkte på samma sak men jag trodde det var mig det var fel på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2011 Funktionalitet yo http://upl.gizgiz.nu/files/IMG_0427.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2011 Funktionalitet yo Jäklar, du har en timmerstock till mic! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2011 Lite tillfälligt sådär då... 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2011 Blir fan sjösjuk när jag kollar på din hylla. Är: 1) hyllan sned/skev? 2) bilden sned/skev? 3) du en practical joker med intresse för optiska illusioner? Skön hörna i övrigt! http://en.wikipedia.org/wiki/Café_wall_illusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2011 Insåg just att ni inte fått någon uppdaterad bild på min datorhörna sedan datoruppdateringen! Insåg även att jag har adventsgardinerna uppe, jävla mamma alltså. Hon lyckas skämma ut mig på Internet. Men till något roligare! Det är Gunnersaurus Rex ni skådar uppe på Laptopen och PS3:n, han vakar över mig och min elektronik. Uppe till vänster kan ni även skymta en Gunners Ale! (Bredvid en jävla granjävel, mitt rum är besmittat med julsaker som vägrar försvinna! ) Inte illa, inte illa. Tror inte det är många som har en sådan klenod hemma hos sig, inte i Sverige i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 4 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2011 Men till något roligare! Det är Gunnersaurus Rex ni skådar uppe på Laptopen och PS3:n, han vakar över mig och min elektronik. Uppe till vänster kan ni även skymta en Gunners Ale! (Bredvid en jävla granjävel, mitt rum är besmittat med julsaker som vägrar försvinna! ) Inte illa, inte illa. Tror inte det är många som har en sådan klenod hemma hos sig, inte i Sverige i alla fall. Det var ett jävla mäktigt OCR-nummer på den där viasat fakturan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts