Alle090 Skrivet 19 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2009 Fräscha bilder! http://pici.se/thumbs/t_vvZmAyWET.gif Men jäkla vad stökigt det bli med dator Har en sådan dator i hemmet :3 Men är det inte jobbigt att sitta sådär med musen? stökigt indeed, tur ni slipper se min klädhög i sängen. Mycket old WIN där, en gammal IBM burk, Koss lurar och ett gammalt tangentbord! That is wHin! BTW: vad är det där för headset? Har ett par som ser ut och vara likanda men du har ingen mic? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 19 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2009 Har en sådan dator i hemmet :3 Men är det inte jobbigt att sitta sådär med musen? Nej, nej. Blir som rätt bra vinkel, dessutom används alla ytor runtom tangentbordet, har den alltså inte på en specifik plats som på bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2009 (redigerad) Mycket old WIN där, en gammal IBM burk, Koss lurar och ett gammalt tangentbord! That is wHin! BTW: vad är det där för headset? Har ett par som ser ut och vara likanda men du har ingen mic? Det är en Dell Vostro 1500 från 08. Ett par Wesc lurar (delta bongo) som jag lackat bruna Men du hade rätt om tangentbordet, det är gammalt. Redigerad 19 oktober, 2009 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2009 Det är en Dell Vostro 1500 från 08. Ett par Wesc lurar (delta bongo) som jag lackat bruna Men du hade rätt om tangentbordet, det är gammalt. Ja, men det krävs ett tränat öga för att se sådant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 21 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2009 (redigerad) Det är en Dell Vostro 1500 från 08. Ett par Wesc lurar (delta bongo) som jag lackat bruna Men du hade rätt om tangentbordet, det är gammalt. Oj, Tyckte bottan på datorn var så lik IBMs design. Men det var inte dom lurarna jag menade Utan dom längst ner till vänster. Som är så lika mina Koss SB45, Fast utan mic Dock dom du menade trodde jag var Skullcandy lurar Redigerad 21 oktober, 2009 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2009 Oj, Tyckte bottan på datorn var så lik IBMs design. Men det var inte dom lurarna jag menade Utan dom längst ner till vänster. Som är så lika mina Koss SB45, Fast utan mic Dock dom du menade trodde jag var Skullcandy lurar Man hälsar med hööööger hand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2009 Oj, Tyckte bottan på datorn var så lik IBMs design. Men det var inte dom lurarna jag menade Utan dom längst ner till vänster. Som är så lika mina Koss SB45, Fast utan mic Dock dom du menade trodde jag var Skullcandy lurar Aha, Koss ur/29 ståre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 22 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2009 Man hälsar med hööööger hand! Då vet vi att du vet... Aha, Koss ur/29 ståre Arigato, Så SB/45 är bara UR/29 med mic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 22 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2009 Då vet vi att du vet... Du skrev att Koss-lurarna ligger längst till vänster, de ligger till höger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 23 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2009 Du skrev att Koss-lurarna ligger längst till vänster, de ligger till höger. Jag vet, Det var nog därför Mathias skrev som han skrev och jag här än inte rättat det. Men jag vet att jag skrev fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2009 Jag vet, Det var nog därför Mathias skrev som han skrev och jag här än inte rättat det. Men jag vet att jag skrev fel Tror du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 23 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2009 Jag vet, Det var nog därför Mathias skrev som han skrev och jag här än inte rättat det. Men jag vet att jag skrev fel Det var ett högst underligt sätt du uppmärksammade det på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 23 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2009 Tror du? Funderar fortfarande! Det var ett högst underligt sätt du uppmärksammade det på. Define normal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 23 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2009 Define normal? Nevvar! --- Spring iväg nu gott folk och kolla på min dator: http://www.sweclockers.com/album/?id=4585 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 23 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2009 Nevvar! --- Spring iväg nu gott folk och kolla på min dator: http://www.sweclockers.com/album/?id=4585 -------- Nice, inte så trångt med tanke på alla komponenter och ett Midi chassi. Förvåntar mig en recension på chassit sen! lol, Är det inte blurr-ARNE på sista bilden BTW: visst, snyggt skrivbord också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2009 (redigerad) Väcker tråden. Här är min lilla "studio" haha http://pici.se/pictures/RZtupPyQJ.jpg Redigerad 8 december, 2009 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2009 Väcker tråden. Här är min lilla "studio" haha Är det en M-Audio Keystation 49e mitt öga skådar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2009 (redigerad) Är det en M-Audio Keystation 49e mitt öga skådar? Yeah Redigerad 8 december, 2009 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2009 Yeah Ett ypperligt keyboard, har själv en i min ägo! Min strular dock, och den laggar märkbart när jag försöker köra den i laptopen, då jag inte har något externt ljudkort. Försökte installera ASIO4ALL igår, men det gick sådär. Har du någon koll på sånt? Skulle du ha lust att vara till assistans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2009 Ett ypperligt keyboard, har själv en i min ägo! Min strular dock, och den laggar märkbart när jag försöker köra den i laptopen, då jag inte har något externt ljudkort. Försökte installera ASIO4ALL igår, men det gick sådär. Har du någon koll på sånt? Skulle du ha lust att vara till assistans? Har också ett inbyggt ljudkort. Det är ju en pytteliten delay mellan keyboarden och laptopen men jag är så van vid det nu så jag märker inget. Har egentligen inte någon koll på sånt här men så här ser mina inställningar ut ( Länk ), du kan ju prova dem om du använder Fruityloops Studio. Om det är ett delay/latency som är problemet så kan du kolla upp det på google "midi latency". Men om du menar att ljudet hackar när du har massa effekter och annat så är det buffer size som fixar det. // Källa http://www.youtube.com/watch?v=-W6NtCJIRqs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts