I lol Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 (redigerad) Om man inte har den i ett hörn då En hörna behöver inte betyda att det är ett hörn. Hörna kan också betyda tillhåll osv. Datorhörna = Datortillhåll. Redigerad 12 juli, 2007 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Om man inte har den i ett hörn då En boxningsring är rund.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 (redigerad) - Redigerad 13 juli, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 (redigerad) Nu har jag skaffat två nya skärmar: http://image.bayimg.com/fa/da/da/ab/o.jpg 20" widescreen, 1680x1050. Otroligt skönt med så mycket utrymme. Elgiganten tar 1690 styck men jag behövde faktiskt bara betala 1690 sammanlagt för båda. Pappa betalade den ena om syrran kunde ta min gamla (plus att hon reste bort en vecka nu i sommar blabla), himla snällt. *edit* Post nummer 7000 Redigerad 15 juli, 2007 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 OMG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 (redigerad) Nu har jag skaffat två nya skärmar: Stiligt. Lite skönare stol så. Redigerad 15 juli, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Nu har jag skaffat två nya skärmar: 20" widescreen, 1680x1050. Otroligt skönt med så mycket utrymme. Elgiganten tar 1690 styck men jag behövde faktiskt bara betala 1690 sammanlagt för båda. Pappa betalade den ena om syrran kunde ta min gamla (plus att hon reste bort en vecka nu i sommar blabla), himla snällt. *edit* Post nummer 7000 Ser jävligt chill ut. Plattskärm står härnäst på min inköpslista. Diggar de små träkärringarna på hyllan... ... Och så har du underlägg för glaset! Jävla brat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Bah,mitt tillhåll ser lika skabbigt ut som det gjorde första gången,men nu mer med en ännu sämre stol ett stycke helt felt funtad bild http://img442.imageshack.us/img442/8713/dsc04895ht4.th.jpg en lite tidigare på dagen. http://img442.imageshack.us/img442/2971/dsc04886ol6.th.jpg Roboten R2D2, Pappa betalar! Nä,fin setup. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Bah,mitt tillhåll ser lika skabbigt ut som det gjorde första gången,men nu mer med en ännu sämre stol ett stycke helt felt funtad bild Roboten R2D2, Pappa betalar! Nä,fin setup. Varför använder du inte stolen till vänster på nedersta bilden istället? Tycker den ser skönare ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Är hon farsan nu,, därför det är lite stökigt Också en bild på mitt oldskoolmodem som är större än datorn typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 (redigerad) Varför använder du inte stolen till vänster på nedersta bilden istället? Tycker den ser skönare ut. Well,hur konstigt det än låter så är skruvarna urgängade och när jag köpte den datorstolen så var dom fastskruvad snett,o när jag satte mig så,tja det sakta o säkert gick det åt helvete,ska nog svetsa imorgon,men den är så jävla tung <.< Redigerad 16 juli, 2007 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 X Vilka smaklösa dockor på hyllan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Stiligt. Lite skönare stol så. Det är på gång. Och byta ut hurts mot datorhållare. Ser jävligt chill ut. Plattskärm står härnäst på min inköpslista. Diggar de små träkärringarna på hyllan... ... Och så har du underlägg för glaset! Jävla brat! Köp en widescreen, det är värt det. Eller två. Har man inte underlägg blir det ju vått på bordet från isbitarna Vilka smaklösa dockor på hyllan. Ja! Ikea. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 (redigerad) Möblerat om, och har lite nya grejjer. Wie. Redigerad 2 augusti, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 Datorfåtölj, någon? Och visst har mitt antika skrivbord sett sina bättre dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 Datorfåtölj, någon? Och visst har mitt antika skrivbord sett sina bättre dagar. Datorfotölj! Och jaaag är med på bilden. *Host* Jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 (redigerad) Datorfåtölj, någon? Och visst har mitt antika skrivbord sett sina bättre dagar. Hur har du tagit den bilden? Du måste ha tagit två, och sen lagt upp den andra bilden? Eller? Glöm det! Nu ser jag, det är en bild på vickex skrivbord, inte ditt. Såg fel... Redigerad 31 juli, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 (redigerad) Möblerat om, och har lite nya grejjer. Wie. Vänsterhänt? Redigerad 2 augusti, 2007 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 Vänsterhänt? Huuuuuur viste du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 Köpt lite nya grejer. Högtalare, trådlöst tangentbord och en baslåda under skrivbordet Kommer slänga upp en ny bild sen på min nya datorhörna när jag flyttar till min lägenhet i Skellefteå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts