kattälskaren Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Gillar du den skrivbordsstolen? Har en likadan, fast utan armstöd. Sjukt obekväm, den enda jag använder den till är att vila fötterna på. Ja, den är ju sjukt skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Här har vi mitt skrivbord, bilden är kanske 3-4 månader gammal, men inget har ändras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Nystädat och fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 kattälskaren vad är det för bakrund du har på din dator den där gröna grejset. Gillar den sjukt mycke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Kattälskaren vad är det för bakrund du har på datorn? Gillar den . Den här är det. http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/9elffub5r94w.png kattälskaren vad är det för bakrund du har på din dator den där gröna grejset. Gillar den sjukt mycke Vad håller du på med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 (redigerad) kattälskaren vad är det för bakrund du har på din dator den där gröna grejset. Gillar den sjukt mycke kolla förra sidan eXoticeXoticeXoticeXoticeXoticeXoticeXoticeXoticeXoticeXoticeXoticeXoticeXotic VAFAN skulle inte gått tillbaka till förra sidan för att vara säker innan jag postade.. VA FAN eXotic eXoticeXotic eXoticeXotic eXoticeXotic eXoticeXotic eXoticeXotic eXoticeXotic eXotic Redigerad 13 augusti, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Sorry ska kolla mer noga nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Jag vill ha lite mer på väggarna i mitt rum och jag har hittat ett ganska bra alternativ. Det skulle vara hur snyggt som helst att sätta upp en sån här: LÄNK ...men eftersom jag bara har en studentlägenhet känns det lite som slöseri (fast nu upptäckte jag att den faktiskt inte är speciellt dyr), då jag kanske inte bor kvar här så länge. Istället har jag hittat dessa, som är betydligt billigare och går att återanvända: LÄNK De är inte alls lika snygga, men duger kanske. Så här ser min datorhörna ut nu: http://img501.imageshack.us/img501/82/oldav7.th.jpg Vad säger ni, vore detta bättre? http://img501.imageshack.us/img501/9696/newmo1.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Jag vill ha lite mer på väggarna i mitt rum och jag har hittat ett ganska bra alternativ. Det skulle vara hur snyggt som helst att sätta upp en sån här: LÄNK ...men eftersom jag bara har en studentlägenhet känns det lite som slöseri (fast nu upptäckte jag att den faktiskt inte är speciellt dyr), då jag kanske inte bor kvar här så länge. Istället har jag hittat dessa, som är betydligt billigare och går att återanvända: LÄNK De är inte alls lika snygga, men duger kanske. Så här ser min datorhörna ut nu: http://img501.imageshack.us/img501/82/oldav7.th.jpg Vad säger ni, vore detta bättre? http://img501.imageshack.us/img501/9696/newmo1.th.jpg Varför inte bara kasta upp en hylla/tavla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Tackleberry wtf? Köp Nintendo, 8-bit eller space invaders istället!!!!!!!!!!!1111!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Tackleberry wtf? Köp Nintendo, 8-bit eller space invaders istället!!!!!!!!!!!1111!1 Jag kollade på såna också, men det känns inte speciellt på nå sätt. Och Alle, jag vill inte ha någon hylla eller tavla där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Jag kollade på såna också, men det känns inte speciellt på nå sätt. Och Alle, jag vill inte ha någon hylla eller tavla där. Stadsbilden var ju skitfrän! Snyggt glas också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Stadsbilden var ju skitfrän! Snyggt glas också. Ja, stadsbilden ska jag absolut köpa någon gång. Får se hur länge jag klarar av att vänta... Angående glaset, ska du på årets? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 (redigerad) Jag vill ha lite mer på väggarna i mitt rum och jag har hittat ett ganska bra alternativ. Det skulle vara hur snyggt som helst att sätta upp en sån här: LÄNK ...men eftersom jag bara har en studentlägenhet känns det lite som slöseri (fast nu upptäckte jag att den faktiskt inte är speciellt dyr), då jag kanske inte bor kvar här så länge. Istället har jag hittat dessa, som är betydligt billigare och går att återanvända: LÄNK De är inte alls lika snygga, men duger kanske. Så här ser min datorhörna ut nu: http://img501.imageshack.us/img501/82/oldav7.th.jpg Vad säger ni, vore detta bättre? http://img501.imageshack.us/img501/9696/newmo1.th.jpg Kanske inte åt det hållet du är ute efter men jag tipsar om det ändå. Om du har en skrivare i din närvaro så skulle det säkert gå och göra något ballt med Rasterbator? Tanke på att det är en större yta. Redigerad 15 augusti, 2008 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Kanske inte åt det hållet du är ute efter men jag tipsar om det ändå. Om du har en skrivare i din närvaro så skulle det säkert gå och göra något ballt med Rasterbator? Tanke på att det är en större yta. Jättebra tips, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Ja, stadsbilden ska jag absolut köpa någon gång. Får se hur länge jag klarar av att vänta... Angående glaset, ska du på årets? Jaap, jag tror/hoppas det! Det är väl nu på onsdag? Jag har ingen koll, är fortfarande hemma hos mina föräldrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Jaap, jag tror/hoppas det! Det är väl nu på onsdag? Jag har ingen koll, är fortfarande hemma hos mina föräldrar. Ja, men tydligen så gott som omöjligt att få tag i en biljett om man inte är fadder eller nolla. Ursäktar verkligen off-topic snacket, ska sluta nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 Har någon här tips på en riktigt bra datorstol? Den ska gå att köpa på någon av de större ställena (IKEA, Mio, EM-möbler eller något annat som jag säkert glömt nu) och ska inte vara en obekväm designpjäs i 10 000-kronorsklassen. Den ska ha hög rygg, armstöd och kunna agera lite fåtölj ifall jag vill sitta framför datorn och se på film. Jag ska självklart ut och jaga lite själv, men jag tänkte att om någon sitter inne med ett hett tips så ska den få chansen att dela med sig av det. Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 Har någon här tips på en riktigt bra datorstol? Den ska gå att köpa på någon av de större ställena (IKEA, Mio, EM-möbler eller något annat som jag säkert glömt nu) och ska inte vara en obekväm designpjäs i 10 000-kronorsklassen. Den ska ha hög rygg, armstöd och kunna agera lite fåtölj ifall jag vill sitta framför datorn och se på film. Jag ska självklart ut och jaga lite själv, men jag tänkte att om någon sitter inne med ett hett tips så ska den få chansen att dela med sig av det. Tack på förhand! Köpte själv en 500-kronorspjäs från Jysk för några år sedan, och den är riktigt skön. Dock knarrar den lite när man gungar bak den, men det går säkert att åtgärda. Fuskläder, har armstöd, går att ställa in stolhöjd, kan rulla, snurra, osv! Vet dock inte om de har kvar den, men när jag kollade deras broschyr (sid. 8-9), fanns det några som säkert skulle kunna behaga ditt behag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 Köpte själv en 500-kronorspjäs från Jysk för några år sedan, och den är riktigt skön. Dock knarrar den lite när man gungar bak den, men det går säkert att åtgärda. Fuskläder, har armstöd, går att ställa in stolhöjd, kan rulla, snurra, osv! Vet dock inte om de har kvar den, men när jag kollade deras broschyr (sid. 8-9), fanns det några som säkert skulle kunna behaga ditt behag! 1000-kronorsversionen såg intressant ut! Tack för tipset, det får bli att åka och provsitta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts