Troxie Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 (redigerad) Korten är lite suddiga p.g.a mörker Spill lite vatten på skrivbordet så får du coola märken. Hade ett likandant och det var totaltförstört efter något år ; ) Redigerad 5 augusti, 2008 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 (redigerad) Spill lite vatten på skrivbordet så får du coola märken. Hade ett likandant och det var totaltförstört efter något år ; ) Mjo. drog ett karateslag på skrivbordet en gång. http://data.fuskbugg.se/skalman01/Bild008.jpg Redigerad 5 augusti, 2008 av mR.unicoRn^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 Mjo. drog ett karateslag på skrivbordet en gång. Nice Ser ju... fint ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 Here is my datorhörna för dom som är intresserade dvs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 Here is my datorhörna för dom som är intresserade dvs Ingen ergonomi där inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 Here is my datorhörna för dom som är intresserade dvs Varför har du inte datorn står på skrivbordet? Ser lite obekvämt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Here is my datorhörna för dom som är intresserade dvs Vi har likadana headsets Stolen ser extremt bekväm ut men dessvärre ser bordet lite för litet ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Here is my datorhörna för dom som är intresserade dvs Jag förmodar att du har tangentbordet i knäet? Måste vara sjukt obekvämt annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Here is my datorhörna för dom som är intresserade dvs Fan ser inte så där jätte skönt ut precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Varför har du inte datorn står på skrivbordet? Ser lite obekvämt ut. Datorn står ju typ på skrivbordet! Varför jag har gjort såhär är för att min datorstol (som f.ö är skit atm) gick sönder och var jävligt obekväm att sitta på! Dessutom är det här total fucking superior när man ska kolla på film Och jag tycker det är hur bekvämt som helst att sitta här ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Datorn står ju typ på skrivbordet! Varför jag har gjort såhär är för att min datorstol (som f.ö är skit atm) gick sönder och var jävligt obekväm att sitta på! Dessutom är det här total fucking superior när man ska kolla på film Och jag tycker det är hur bekvämt som helst att sitta här ^^ Självklart så menade jag bildskärm, tangentbord och mus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Here is my datorhörna för dom som är intresserade dvs Du har en... Twix-affisch? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Du har en... Twix-affisch? Är det inte nån typ tub? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Du har en... Twix-affisch? Nej det är ju en sånhär trevlig man kan köpa på IKEA med en massa små twixar i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Min "hörna" atm. När föräldrarna är borta sätter Patrick upp datorn på soffbordet. Spelar du 360 med tangentbord och mus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Spelar du 360 med tangentbord och mus? Njet. Datorn stog brevid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Ny skärm och väldigt mycket disk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Kattälskaren vad är det för bakrund du har på datorn? Gillar den . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Kattälskaren vad är det för bakrund du har på datorn? Gillar den . Den här är det. http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/9elffub5r94w.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Ny skärm och väldigt mycket disk. Gillar du den skrivbordsstolen? Har en likadan, fast utan armstöd. Sjukt obekväm, den enda jag använder den till är att vila fötterna på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts