95alexander95 Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 (redigerad) http://static.pici.se/pictures/aewLIeHHq.png Välstädat ! Ska snart få hem mitt Xbox 360 som jag har beställt så då ska jag ställa den bredvid datan o ta kort o ladda upp här ! JA LÄNGTAR, JA LÄNGTAR . Redigerad 18 juni, 2008 av 95alexander95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 20 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2008 Flyttade om lite, tycker det vart bra. Speciellt då mitt utrymme är så begränsat. http://static.pici.se/pictures/bYGYLaRvv.jpg Hitta 2 fel http://pici.se/thumbs/t_WVbIATQyN.gif http://pici.se/thumbs/t_zUsdMWomJ.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2008 (redigerad) Flyttade om lite, tycker det vart bra. Speciellt då mitt utrymme är så begränsat. Hitta 2 fel Woah crap, du ser ju nästan mer geek ut än vad jag gör *måste fixa* Redigerad 20 juni, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 20 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2008 Woah crap, du ser ju nästan mer geek ut än vad jag gör *måste fixa* Gee.. ... Geek? Jaha, ok *Stolt!* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2008 Så, städade mitt skrivbord.. det var tråkigt http://gizgiz.nu/stuff/Thumb_IMG_6097.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 20 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2008 Så, städade mitt skrivbord.. det var tråkigt Får en känsla av att du gillar hundar Ser ganska nice ut med 3 skärmar faktiskt, dock kan det väl inte vara någon höjdare att spela med alla 3 samtidigt va+? (samma spel alltså) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2008 Får en känsla av att du gillar hundar Ser ganska nice ut med 3 skärmar faktiskt, dock kan det väl inte vara någon höjdare att spela med alla 3 samtidigt va+? (samma spel alltså) Mja, bara spelat ett spel på alla samtidigt, och det var Live for Speed Nått jag ibland kör på två är Supreme Commander.. Översikts karta på ena skärmen och lira på den andra och yes, gillar hundar :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Gizmo vart fick du tag i dom där skyltarna som sitter på din vägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Gizmo vart fick du tag i dom där skyltarna som sitter på din vägg? Han gjorde dom själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Gizmo vart fick du tag i dom där skyltarna som sitter på din vägg? Jag såg när han tog dem mitt i natten. Nästa dag..trafikkaos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Här bor jag Duger bra för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Ser att du gillar Seinfeld. förträffligt. Har du sett alla säsonger? Sista avsnittet är skitkul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Här bor jag Duger bra för mig Har du en microvågsugn jämte skärmen? Eller vad är det?? Annars, grymt mycket plats alla jämnfört med mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Har du en microvågsugn jämte skärmen? Eller vad är det?? Nu vet jag inte hur din microvågsugn ser ut, men det där liknar mer en subwoofer i mina ögon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Så, städade mitt skrivbord.. det var tråkigt .. Du har 18 objekt som är endast bilder eller småsaker på hundar. Sök hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 .. Du har 18 objekt som är endast bilder eller småsaker på hundar. Sök hjälp. Du vill förmodligen inte veta vad de där hårddiskarna innehåller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Inte mycket ändras eller städas här. http://pici.se/pictures/swXCXwaOV.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 (redigerad) Inte mycket ändras eller städas här. Elgitarren, vad heter den? ; > Alltså märket, inte ifall du döpt den. Fniss Redigerad 27 juni, 2008 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Ny datorhörna nr 5?? Nåt sånt... Flyttar runt lite hur som helst på den där stora burken iaf... Längst bak till vänster (bakom Akvariet) står en högtalare.. Farsans som jag utnyttjar till min dator för tillfället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Elgitarren, vad heter den? ; > Alltså märket, inte ifall du döpt den. Fniss Märket heter Burnout modellen vet jag inte... Som jag sa tidigare i denna tråd billigt skräp forever Dom kostar inte mycket men är bra för de som inte kräver allt för mycket av en elgittar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts