Joe Dirt Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 Före/efter 2004 2005 2006 2007 2008 kommer snart, va. Åhh, Burnout gitarr har likadan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 Åhh, Burnout gitarr har likadan Billigt skräp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 Mitt skrivbord atm, rensar för att placera min nya skärm This one Som jag skaffade tillsammans med min nya dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 Mitt skrivbord atm, rensar för att placera min nya skärm BILD1 This one BILD2 Som jag skaffade tillsammans med min nya dator BILD3 kaos på skrivbordet samtiddgt ligger kablar, skivor, käder och en fläkt på golvet. Samtidigt som det nya systemet står på golvet. construktion site for the win! Underbart Man får väl även gratta för det nya.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 As we speak: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 Billigt skräp. Billigt skräp forever Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 Har fixat lite idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 (redigerad) Är du...tillbaka?! Man ska inte ropa "Hej" förrns kärringen åker i plurret, men för tillfället så kan jag halv-lurka lite här och kolla läget. Det blev inte något av någon städning, så ni får inga snoppmätarbilder än, men jag fick idag en 3,5mm till RCA-kabel och har nu lyckats få ljud där jag vill ha det. Uppdatering kommer... Redigerad 7 maj, 2008 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 (redigerad) Nämen oj, hundar på bordet! Vilken jävla överraskning! Ni verkar ha samma tapet som min fd granne btw. As we speak: Den där stolen är köpt på Jysk eller hur? Redigerad 7 maj, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Den där stolen är köpt på Jysk eller hur? Yes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Nämen oj, hundar på bordet! Vilken jävla överraskning! Ni verkar ha samma tapet som min fd granne btw. Har fler men dom flyttades i städningen keke ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 (redigerad) Har fler men dom flyttades i städningen keke ;> Kunde inte hjälpa att jag såg "Korsande Cykelväg" skylten... Hmm, passerar det cyklar i ditt rum?? Redigerad 8 maj, 2008 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Kunde inte hjälpa att jag såg "Korsande Cykelväg" skylten... Hmm, passerar det cyklar i ditt rum?? Jag tror skylten är tjuvad från någonstans där det passerar cyklar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 *bild* Sött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Bild Aha du har en likadan stol som jag och städat och snyggt var det. Inget nytt på min front inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 (redigerad) bild Wow.... thats... creepy. Redigerad 11 maj, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Wow.... thats... creepy. Haha vadå creepy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Dator Jag ser ett mönster.. Välkommen till 2000-talet förresten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Eftersom jag kommer spendera sommaren hemma i Arvidsjaur innebär det även ny datorhörna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts