Maimstream Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Jag älskar Joe Dirts tangentbord! Jag själv blev trött på mitt jobbiga skrivbord som bara tog plats så jag letade i skjulet efter något och hittade ett helfint campinborg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Jag älskar Joe Dirts tangentbord! Jag själv blev trött på mitt jobbiga skrivbord som bara tog plats så jag letade i skjulet efter något och hittade ett helfint campinborg. Chokladflingor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Chokladflingor! Jag kom hem ifrån en kompis för en timma sedan så att jag kunde äta det. Man måste ju ha frukost. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 (undanmanöver för att kunna svara på Alle090) http://img230.imageshack.us/img230/9869/gamerspaceix0.jpg Har du haft P182? och jämfört? De ska ha bättre luft-flöde än Gaming serien... Nej, det har jag inte, men alla siffror jag läst på Sweclockers forum har pekat åt det hållet. (YESS FICK SISTA ORDET) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 (undanmanöver för att kunna svara på Alle090) http://img230.imageshack.us/img230/9869/gamerspaceix0.jpg Så såg inte den datorhörnan som jag röstade på i datorhörnetävlingen ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 (redigerad) Så såg inte den datorhörnan som jag röstade på i datorhörnetävlingen ut! Har ju flyttat! Funderar på att fixa några snygga affischer på väggen bakom skärmen, Half Life 2 eller något.. Fast det får man ta tag i när man har pengar över. Redigerad 19 april, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Funderar på att fixa några snygga affischer på väggen bakom skärmen, Half Life 2 eller något.. Fast det får man ta tag i när man har pengar över. Typ, nä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Har ju flyttat! Funderar på att fixa några snygga affischer på väggen bakom skärmen, Half Life 2 eller något.. Fast det får man ta tag i när man har pengar över. En sån måste du ju ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Nää en sån här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Nää en sån här Alltså jag får en så jävla konstig feeling varje gång du postar något med hundar (det vill säga varje inlägg). Fan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Alltså jag får en så jävla konstig feeling varje gång du postar något med hundar (det vill säga varje inlägg). Fan... Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Haha Alltså det är inget roligt. Hur kommer det sig att du är så besatt av hundar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Alltså det är inget roligt. Hur kommer det sig att du är så besatt av hundar? Fråga inte här, fråga i möt forumiten. Där har han redan fått den del såna frågor. Svara inte Gizmo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 (redigerad) Alltså det är inget roligt. Hur kommer det sig att du är så besatt av hundar? Får inte svara, den frågan kommer kanske på Veckans forumit intervjun edit: fniss Redigerad 20 april, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Ny dator. http://img72.imageshack.us/img72/8863/desktopst4.jpg Måste städa upp lite alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Ny dator. http://img72.imageshack.us/img72/8863/desktopst4.jpg Måste städa upp lite alltså. Ge MacBooken till mig så kan jag hjälpa dig med städningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Ny dator NOTE: Ergonomi, Skärmen top ska vara i ögon höjd. Så jag kastade mitt gammla chassi under skärmen. Mycket Säxigare än telefonkataloger! Nice and tidy! ... .... ... Almost Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Ny dator NOTE: Ergonomi, Skärmen top ska vara i ögon höjd. Så jag kastade mitt gammla chassi under skärmen. Mycket Säxigare än telefonkataloger! Nice and tidy! ... .... ... Almost Specs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 (redigerad) Specs? INget Ultra, men nåt att gå på.... BTW: skulle skrivit Ny upgradering... Grafik:Gainward GeForce 6600GT Processor: Intel E2160 1,8 Ghz (Ska klocka snart) Moderkort: XFX Nforce 780I Sli Minne: 2 * 1 gb Hårddisk: Western Digital 2 * 250 gb Nätagg: Corsair Powersupply 550W Kör Windows XP 64 bit.. Redigerad 21 april, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 INget Ultra, men nåt att gå på.... BTW: skulle skrivit Ny upgradering... Grafik:Gainward GeForce 6600GT Processor: Intel E2160 1,8 Ghz (Ska klocka snart) Moderkort: XFX Nforce 780I Sli Minne: 2 * 1 gb Hårddisk: Western Digital 2 * 250 gb Nätagg: Corsair Powersupply 550W Kör Windows XP 64 bit.. Det känns som om du lagt lite mycket pengar på chassi, moderkort och nätagg med tanke på grafikkortet. Fast jag gissar att du ska uppgradera det vid ett senare tillfälle? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts