Kebab Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Oooh, mycket najs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 tack, kul å höra ^^ Slänger upp en bättre bild, strecken men ser under fönster är till för elementet, ska fylla på med bets där så man slipper så spånskivan. http://data.fuskbugg.se/skalman01/P1100715.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Nice skärm... Har en likadan. - 22", aye? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Nice skärm... Har en likadan. - 22", aye? 19" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 och en gelva har en själv, så jävla härligt tangentbord -- Mitt crib ser ut som det alltid har gjort, fast med en gelva och en ny mus nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 och en gelva har en själv, så jävla härligt tangentbord -- Mitt crib ser ut som det alltid har gjort, fast med en gelva och en ny mus nu. 15* Har inte ändrat mitt heller, även om jag känner att det kanske börjar bli dags snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 Har äntligen skaffat ett nytt tangentbord förra var från 1997 (har haft det i typ 6 år, tagit fram det då och då med tanke på att jag har förstört andra tangentbord....) Så nu är det mycket snyggare Hehe, skit i den gammla skärmen... ska snart bort... hoppas jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 Har äntligen skaffat ett nytt tangentbord förra var från 1997 (har haft det i typ 6 år, tagit fram det då och då med tanke på att jag har förstört andra tangentbord....) Så nu är det mycket snyggare Hehe, skit i den gammla skärmen... ska snart bort... hoppas jag Extremt fult tangentbord... ska du gå gaming ska du gå G15. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 Extremt fult tangentbord... ska du gå gaming ska du gå G15. och ha den äckliga lilla skit skärmen störa allt??? tillåt mig skratta... Då skulle jag hellre använt mitt gamla än den skiten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 Har äntligen skaffat ett nytt tangentbord förra var från 1997 (har haft det i typ 6 år, tagit fram det då och då med tanke på att jag har förstört andra tangentbord....) Så nu är det mycket snyggare Hehe, skit i den gammla skärmen... ska snart bort... hoppas jag Köpte du det bara för att det lyser i femtioelva färger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 Köpte du det bara för att det lyser i femtioelva färger? Va?? Nej jag köpte det för att jag tyckte det var snyggt och det är bekvämt... Gillar högteknologiska saker, är det något fel med det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 är det något fel med det eller? Har han sagt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 Va?? Nej jag köpte det för att jag tyckte det var snyggt och det är bekvämt... Gillar högteknologiska saker, är det något fel med det eller? Du kunde väl ha köpt en ny musmatta istället? Fyfäsiken vad äckligt. Burr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 Har han sagt det? Kanske inte men såsom han uttryckte sig så var det nästan som om han sa det... Du kunde väl ha köpt en ny musmatta istället? Fyfäsiken vad äckligt. Burr. Kanske behöver bytan... Men det blir väl ett köp lite längra fram i tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 Du kunde väl ha köpt en ny musmatta istället? Fyfäsiken vad äckligt. Burr. Wörd! @Boomer, Jazz och Eudoros Fasiken va negativa ni är Han har köpt nytt och ni skuttar ner honom som om han gjort fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 och ha den äckliga lilla skit skärmen störa allt??? tillåt mig skratta... Då skulle jag hellre använt mitt gamla än den skiten! Det tangetbordet du har saknar ju skärm över huvud taget, varför inte bara säga att du inte hade råd med att köpa ett G15 i stället? Förresten, Alle, sen' när blev konstruktiv kritik ett utlåtande om att han gjort fel? Jag sa att tangentbordet var extremt fult vilket i så fall betyder att de som designat tangentbordet gjort fel, inte köparen. Hur pass bra det är kan jag inte utlåta mig om eftersom jag aldrig provat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 Det tangetbordet du har saknar ju skärm över huvud taget, varför inte bara säga att du inte hade råd med att köpa ett G15 i stället? Kan du matte?? Titta på priserna så ser du att detta kostar mer än G15!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 Kan du matte?? Titta på priserna så ser du att detta kostar mer än G15!!!! Vad har matematik med detta att göra? http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=222261 http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=238961 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 Usch för G15 och alla onödiga tangentbord som finns.. Kostar bara en massa pengar och är inte bättre än ett tangentbord för 199 kr.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts