Curly Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 (redigerad) MÖ-mömömömömmöblerat om, fult men öppet och praktiskt, inväntar nu gigantisk tv. Edit: Bjuder på en ickeblixtig bild istället Redigerad 16 december, 2007 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Korridorsrum, datorhörna, whatever. Här är min bostad iaf, om det så inte är datorhörna skiter jag i Vänster till höger, panorama-ish: Börjar få ordning här ju! Saknas väggdekorationer dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 (redigerad) min boom box FTW! Redigerad 19 december, 2007 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 min boom box FTW! Har också IBM skoldator.. T60? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Har också IBM skoldator.. T60? Dito, men en old-skool T43 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 (redigerad) Mmm, två för 25 på hemköp. Förövrigt trodde jag inte att studentrum var mycket tommare än mitt, men jag hade visst fel. Du har visserligen en soffa mer än jag, men hur känns det att ha den en meter ifrån TV:n? Redigerad 19 december, 2007 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Ny bild. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/5hshdwnnogyk.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 (redigerad) BUMP! Har nya tapetar etc. men en väldigt tom vägg ovanför datorn nu. Några idéer vad jag ska ha där? Edit; Dubbla inlägg visst. Redigerad 7 februari, 2008 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 BUMP! Har nya tapetar etc. men en väldigt tom vägg ovanför datorn nu. Några idéer vad jag ska ha där? Edit; Dubbla inlägg visst. Ett fräschare ljudsystem. Det du har nu, högtalare och lurar, verkar inte riktigt stå i proportion med resten av datorn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Ett fräschare ljudsystem. Det du har nu, högtalare och lurar, verkar inte riktigt stå i proportion med resten av datorn... Det finns faktiskt en väldigt intressant historia bakom allt det där, men den orkar jag inte dra. Men kort sagt, båda grejerna har gått sönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Har nya tapetar etc. men en väldigt tom vägg ovanför datorn nu. Några idéer vad jag ska ha där? Vägg-TV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 BUMP! Har nya tapetar etc. men en väldigt tom vägg ovanför datorn nu. Några idéer vad jag ska ha där? Edit; Dubbla inlägg visst. Jag skulle ta skärmen å slänga upp på väggen.. Såhär ser det ut just nu..tänkte flytta upp den sekundära skärmen antigen till höger eller vänster. Håller också på med ett nytt skrivbord i skolan som kommer täcka från vägg till vägg och som är mycket djupare.. Fy fan va tråkigt det ser ut ;D och rörigt. http://data.fuskbugg.se/skalman01/P1100655.JPG Usch ser riktigt jävligt ut, får städa imorrn, slänger upp en bild när den nya skrivbordskivan är på plats, tar nog nån månad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Vägg-TV Haha, den sitter faktiskt på ett annat ställe i rummet. @FerkurZ Hm, det skulle gå. Fast jag tror nog jag hoppar det. Jobbigt och borra ner den så fort det är lan. Kanske sätta denna ovanför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 At the moment hos pappa: http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/ay2pkmo4p4jr.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 BUMP! Hur fan överlever du med dom där 90'tals högtalarna ? Min lilla hörn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Hur fan överlever du med dom där 90'tals högtalarna ? Min lilla hörn Jag har ett par datorhögtalare jag inte använder ... om du känner att du behöver fler tänkte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Jag har ett par datorhögtalare jag inte använder ... om du känner att du behöver fler tänkte jag. Ju fler desto bättre! ...eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 @FerkurZ Hm, det skulle gå. Fast jag tror nog jag hoppar det. Jobbigt och borra ner den så fort det är lan. bara å göra en liten hylla som är 20 djup som den kan stå på =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 (redigerad) Har nya tapetar etc. men en väldigt tom vägg ovanför datorn nu. Några idéer vad jag ska ha där? Edit; Dubbla inlägg visst. Sätt dit en väldigt stor bild på mig. Känn er inte dum om ni får nya sorts tankar nu, jag är förjävla söt på det kortet. Och nej, kortet är inte seriöst. Redigerad 8 februari, 2008 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts