Karatemorfar Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Rör du musen mot benet? Say what? Menar ställningen.. Jaha. Du fick svar på det, så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Say what? Alltså.. uh.. Du har ju tangenbordet i knäet, men var gör du av musen? Det finns ju inget bord att röra den mot. Så jag antog att det hårdaste inom räckhåll är ditt ben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Alltså.. uh.. Du har ju tangenbordet i knäet, men var gör du av musen? Det finns ju inget bord att röra den mot. Så jag antog att det hårdaste inom räckhåll är ditt ben. Musen ligger ju på min musmatta, om du inte ser det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Musen ligger ju på min musmatta, om du inte ser det? Åhå. Och den lägger du i knäet sen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Det bästa vore ju med en bok under musmattan, så den glider mot något hårdare underlag. Gjorde själv så när jag spelade UT i sängen med laptopen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Har gjort om i min datorhörna.. Eller, rättare sagt så har jag möblerat om hela rummet. Har tre bilder ni borde se.. *** Men usch, varför har du en toalettborste hängandes bakom soffan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Åhå. Och den lägger du i knäet sen eller? Nej. Tagnentbordet har jag i knät, musmatten + musen ligger i soffan brevid mitt högra ben Men usch, varför har du en toalettborste hängandes bakom soffan? HAH. Det är ett gammalt festivalminne. Från en The Kristet Utseende konsert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 (redigerad) Bömp. Jag är lite efter alla andra, men eftersom jag gjort om lite smått idag blev jag tvungen att lägga upp en bild. Längtar till min födelsedag för då blir det plattskärm. Ännu trevligare vore det med trådlöst mus+tangentbord, men det är värdelöst så nej tack. Redigerad 8 september, 2007 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Bömp. Jag är lite efter alla andra, men eftersom jag gjort om lite smått idag blev jag tvungen att lägga upp en bild. Längtar till min födelsedag för då blir det plattskärm. Ännu trevligare vore det med trådlöst mus+tangentbord, men det är värdelöst så nej tack. Gud vad rent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Skrivbord! Skorna står där pga. att jag precis limmat dem. Har samlat på mig 'biljettväggen' under några år nu. Jag har satt ögon på min lampa, min laptop, och min externa hårddisk. Jag har en liten ritplatta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Skrivbord! Skorna står där pga. att jag precis limmat dem. Har samlat på mig 'biljettväggen' under några år nu. Jag har satt ögon på min lampa, min laptop, och min externa hårddisk. Jag har en liten ritplatta. Vi har samma tablet. Rummet gillas skarpt i allmänt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 (redigerad) Gud vad rent It just got cleaner Skärmen är en Philips Brilliance 200WP7ES, nu slipper jag den oskarpa CRT-skärmen som knäppte av sig hela tiden. Mycket trevlig S-IPS-panel i denna grunka. I just love bumping. Redigerad 17 oktober, 2007 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 mitt corner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Fick en liten idé. Vad sägs om att ha en till tävling? Tänkte, runt jul. Snyggast juldekorerade datorhörna ! Runt jul någon gång. Låter det som en bra idé? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Fick en liten idé. Vad sägs om att ha en till tävling? Tänkte, runt jul. Snyggast juldekorerade datorhörna ! Runt jul någon gång. Låter det som en bra idé? Skulle vara kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Fick en liten idé. Vad sägs om att ha en till tävling? Tänkte, runt jul. Snyggast juldekorerade datorhörna ! Runt jul någon gång. Låter det som en bra idé? Jätte bra:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Fick en liten idé. Vad sägs om att ha en till tävling? Tänkte, runt jul. Snyggast juldekorerade datorhörna ! Runt jul någon gång. Låter det som en bra idé? Vad i? Juldekorerar ni era datorer? Den enda juldekorationen jag kanske kommer göra är att alla julklappar som är i form av godis kommer ha sina papper liggande här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Brukar inte dekorera något speciellt, men varför inte? Ljusslingor, girlanger och allt du kan tänka dig, för att göra din datorhörna lite ljusare så att tomten ska hitta till dig i mörkret. Är alltid mysigt med lite små levande ljus och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Vad i? Juldekorerar ni era datorer? Den enda juldekorationen jag kanske kommer göra är att alla julklappar som är i form av godis kommer ha sina papper liggande här. ELLER! Så dekorerar man bara för att ta bilden, sen slänger man bort skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Den enda juldekorationen jag kanske kommer göra är att alla julklappar som är i form av godis kommer ha sina papper liggande här. Amen, Det ända man har som juldekoration vid datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts