RavenE Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Länken borttagen för att vara lite trevlig. ...och in kom det klassiska citatet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 ...och in kom det klassiska citatet. Snälla, gå och gulla IRL istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Nej, jag kommer inte att köpa eller införskaffa nya Harry Potter. Har egentligen inte gett böckerna en chans men trollkarlar och jättespindlar är inget för mig, speciellt inte i bokform. Vampyrer i tv-form ska det va! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 (redigerad) Har aldrig läst en Harry Potter bok och tänker heller inte göra det. Således, vote: nej. Redigerad 20 juli, 2007 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 SMS trillade in i morse, for genast in i bilen och åkte ner och hämtade boken. Nu ska här läsas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 SMS trillade in i morse, for genast in i bilen och åkte ner och hämtade boken. Nu ska här läsas. Morsan kom hem med boken för ett tag sen. MEN! Det verkar som att det finns en vuxenversion och en barnversion. Vilken framsida har vuxenversionen? Vill inte läsa någon censurerad bok. Min framsida visar Ron, Hermione och Harry som kommer ut ut en slags gyllene cirkel och har massa smycken runt omkring sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Morsan kom hem med boken för ett tag sen. MEN! Det verkar som att det finns en vuxenversion och en barnversion. Vilken framsida har vuxenversionen? Vill inte läsa någon censurerad bok. Min framsida visar Ron, Hermione och Harry som kommer ut ut en slags gyllene cirkel och har massa smycken runt omkring sig. Vuxenversionen ser ut så här http://ec1.images-amazon.com/images/I/51UI...9tL._SS500_.jpg Så du har nog fått barnversionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Inget innehåll ska vara annorlunda, bara framsidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 (redigerad) Inget innehåll ska vara annorlunda, bara framsidan. Mh, det är bara för att vuxna ska kunna läsa den utan att det ska vara lika generande, typ. Jag har barnframsidan på 5:an och vuxenframsidan på 6:an och 7:an. Edit: Läste förövrigt till sida 168 i ett streck när jag fick boken, sedan förhindrade mor mig från att läsa vidare... Hon vill väl inte att jag ska läsa ut den direkt. Lite seg start får jag säga. Redigerad 21 juli, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Klippklopp, läste till typ 200 innan jag gav mig. Tråekigt som sjutton i början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Vill bara uppmärksamma för er som använder Isohunt.com att folk börjat spoila i deras shoutbox, så håll blicken borta från den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Vill bara uppmärksamma för er som använder Isohunt.com att folk börjat spoila i deras shoutbox, så håll blicken borta från den Tackar för upplysningen! Tack till er andra också, framsidan bryr jag mig inte om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Faktiskt så har jag den nu, men jag läser den mest för jag läst alla andra, liksom som att börja på en kaka och inte äta upp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Fan alltså, ska snabba mig med att läsa färdigt den innan jag blir utsatt för någon jävla spoiler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Jag hämtade boken när den släpptes inatt för min syster. Hon ville inte riskera att någon skrek ut spoiler så hon skickade mig. Hur som helst så läste hon ut den det första hon gjorde på dagen, men sedan har hon nog inte gjort så mycket annat . Ska börja läsa den ikväll tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Själv har jag inställningen att ta det lugnt så att inte boken ska "ta slut" för snabbt Ligger på strax under 100 sidor nu, ska läsa mer lite senare. Angående bokens början: Tycker inte alls att den var så seg som ni (Siana och Godfather) verkade tycka. Harry Potter-böckerna brukar ju alltid vara sega i början men nu blev det ju action direkt typ efter 40-50 sidor. Visst var det rätt segt innan och efter, och antar att det blir en hel del till för mig med bröllopet och allt, men helt klart en av de bästa starterna av de 7 böckerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Hmm, jag vågar mig in i tråden men undviker att läsa något. Vill bara informera er om att min syrra fick boken idag med engelsk text såklart. Så snart kanske det är jag som kommer och avslöjar slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Själv har jag inställningen att ta det lugnt så att inte boken ska "ta slut" för snabbt Ligger på strax under 100 sidor nu, ska läsa mer lite senare. Angående bokens början: Tycker inte alls att den var så seg som ni (Siana och Godfather) verkade tycka. Harry Potter-böckerna brukar ju alltid vara sega i början men nu blev det ju action direkt typ efter 40-50 sidor. Visst var det rätt segt innan och efter, och antar att det blir en hel del till för mig med bröllopet och allt, men helt klart en av de bästa starterna av de 7 böckerna. Absolut i början när Harry förflyttas och slåss mot Voldermort etc är det inget fel på, det är som du misstänker, efter det som det blir jäkligt segt. Nu ska jag läsa vidare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Mamma ska köpa den till mig idag, så jag satsar på att vara klar.... i övermorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Det kanske var ett misstag och beställa på internet, eftersom boken kom igår, betyder det att jag får den tidigast Måndag eftersom Posten suger :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts