I lol Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Vote: Nej. För overkligt för mig. Ja, det låter liter kul. och det kommer ur en som tror på andar och spöken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Nej, inte helt. Tyvärr tar sig Harry Potter långt jävla över de gränser jag har satt. Vad spelar det för roll? Är Härskarringen en dålig bok för att den är overklig? Är StarWars-filmerna dåliga av samma anledning? Du har satt en standard för böcker som kommer få dig att missa mycket bra litteratur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Ja! Köper den på engelska direkt. Såg filmen nyss. Helt okej i Potterögon. Men jag vill ha mer Potterstämning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Boken är nu beställd och klar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 (redigerad) Hur många sidor finns det i boken? Redigerad 16 juli, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Kolla på Aftonbladet vad som hänt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Kolla på Aftonbladet vad som hänt... Men är till 90 % fake, taget från en länd bittorrentsida. - mannyhavok - 2007-04-24 21:49 CET: i hope you guys know this book is fake, it was a fan-fiction written like 2 years ago .. here's the link. http://www.phoenixsong.net/fanfiction/story/3517/ sorry to burst people's bubbles. but the truth had to be told. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Men är till 90 % fake, taget från en länd bittorrentsida. Vafan då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Vafan då ÄH! Böcker skall avnjutas i en fotölj med en kopp te eller kaffe, eller utomhus...inte framför datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 ÄH! Böcker skall avnjutas i en fotölj med en kopp te eller kaffe, eller utomhus...inte framför datorn. Men jag orkar inte vänta till lördag, jag tänkte ju streckläsa den nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Men är till 90 % fake, taget från en länd bittorrentsida. Det där skrevs ju i april... den senaste laddades upp på TPB för mindre än en timme sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Vote: Ja, men väntar på den svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 (redigerad) Hadderiddan hadera, doppa kuken i choklad. Redigerad 19 juli, 2007 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 http://www.zendurl.com/hallows/ Boken i kort och förklarande form. :] Ditt as. Du kunde åtminstone ha varnat om att spoilersarna är precis i början och är omöjliga att undvika eftersom de är i en punktlista absolut först. Nu fick jag ännu en spoiler, utom de som jag fick av Mervin. Varför är det så kul att förstöra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Varför är det så kul att förstöra? Var inte ledsen, Harry Potter erkänner han är bög i denna boken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Det var min sista titt i den här tråden innan jag har läst boken. Idioter. (Har inte läst någon som helst spoiler eller klickat på någon länk.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Om jag skriver att det är boken i kort och förklarande form så borde din skalle fatta att det finns spoilers i den. Dumjävel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 och det kommer ur en som tror på andar och spöken Ja, självklart. Jag tror på andar. Det betyder inte att jag gillar Harry Potter eller någon liknande skräpbok. Vad spelar det för roll? Är Härskarringen en dålig bok för att den är overklig? Är StarWars-filmerna dåliga av samma anledning? Du har satt en standard för böcker som kommer få dig att missa mycket bra litteratur. Gillar inte sådana böcker eller filmer. Visst, film får vara overkliga men jag drar mina gränser. Starwars filmerna har jag inte sett. En bild säger mer än tusen ord. Dem ärför overkliga för att jag ens vill se dem. Då sätter jag mig hellre ner och ser en film som Gudfadern eller en bok som Omertá. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 " Mamma köper " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Länken borttagen för att vara lite trevlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts