Jump to content

Harry Potter and the Deathly Hallows

Hew
 Share

93 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 99
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nej, inte helt. Tyvärr tar sig Harry Potter långt jävla över de gränser jag har satt.

Vad spelar det för roll? Är Härskarringen en dålig bok för att den är overklig? Är StarWars-filmerna dåliga av samma anledning? Du har satt en standard för böcker som kommer få dig att missa mycket bra litteratur.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kolla på Aftonbladet vad som hänt... :teehee:

Men är till 90 % fake, taget från en länd bittorrentsida.

- mannyhavok - 2007-04-24 21:49 CET:

i hope you guys know this book is fake, it was a fan-fiction written like 2 years ago .. here's the link.

http://www.phoenixsong.net/fanfiction/story/3517/

sorry to burst people's bubbles. but the truth had to be told.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

och det kommer ur en som tror på andar och spöken

Ja, självklart. Jag tror på andar. Det betyder inte att jag gillar Harry Potter eller någon liknande skräpbok.

Vad spelar det för roll? Är Härskarringen en dålig bok för att den är overklig? Är StarWars-filmerna dåliga av samma anledning? Du har satt en standard för böcker som kommer få dig att missa mycket bra litteratur.

Gillar inte sådana böcker eller filmer. Visst, film får vara overkliga men jag drar mina gränser. Starwars filmerna har jag inte sett. En bild säger mer än tusen ord.

Dem ärför overkliga för att jag ens vill se dem. Då sätter jag mig hellre ner och ser en film som Gudfadern eller en bok som Omertá.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor