GTAIV Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Vote: Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Nej. Harry Potter suger. IMO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 8 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Lade till nya alternativ i pollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Njaa, jag har sett alla filmerna men inte läst någon av böckerna. Började läsa i den första, men tyckte inte den var så bra. Harry passar bättre som film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Ska vänta tills den svenska kommer ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 (redigerad) Njaa, jag har sett alla filmerna men inte läst någon av böckerna. Började läsa i den första, men tyckte inte den var så bra. Harry passar bättre som film. Nej nej nej! Filmerna är så mycket sämre än böckerna. Jag röstade på Vet inte när pollen kom upp. Nu vet jag, boken är förbeställd Morsan skulle köpa några böcker och då hade de en liten ruta med den här boken i och då vart jag sugen så det fick bli en sån Har inte läst någon av de på engelska förut, ska bli kul Fraktfritt på CDON.com, 149:- Redigerad 10 juli, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 (redigerad) Vote: Nej Läser inga Harry Potter böcker men kommer antagligen se filmen eftersom jag redan sett alla dom andra... förrutom Fenix orden Redigerad 10 juli, 2007 av XaeRo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 (redigerad) Nej nej nej! Filmerna är så mycket sämre än böckerna. Ord på den, filmerna är så mycket bantade så det mesta försvinner. Det är oftast det mer intressanta som försvinner också. Förutom själva handlingen i sig. Redigerad 10 juli, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Vote: Nej. För overkligt för mig. Ja, det låter liter kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Vote: Nej. För overkligt för mig. Ja, det låter liter kul. Måste historier vara verkliga för att vara bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Måste historier vara verkliga för att vara bra? Nej, inte helt. Tyvärr tar sig Harry Potter långt jävla över de gränser jag har satt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Snart är det ju dags för den sista Potter-boken att anlända, närmare bestämt den 21 juli. Tänkte att ni kunde diskutera boken här, spekulera i vad som kommer att hända etc. Tror ni att Dumbledore att beordrade Snape att fullfölja sitt löfte till Narcissa Malfoy och att Snape fortfarande är god? Har Dumbledore isåfall på något sätt delat sin själ så att han fortfarande lever? För att göra tråden lite mer intressant skapade jag också en poll. Själv har jag förbokat den engelska. Tänkte även tipsa om att om man förbokar så är den billigare på många ställen. Förbokade på akademibokhandeln för 179:-, ordinarie 379:- OBS! När boken är ute tänk på att spoilervarna om ni vill diskutera dess innehåll. Spoilervarna självklart äve eventuella saker som har läckt ut tidigare som ni vill dela med er av. Var det så billigt? Då ångrar jag nog min röst "väntar lite" och ändrar till "köper direkt". Hmm, kommer desvärre inte ihåg så mycket av sexan. Bara att det var en av de bästa med mest "avancerad" handling. Damn, Horcruxes minns jag alldeles för lite av. Hinner inte läsa hela sexan innan sjuan släpps, och väl när den är släppt kommer jag kanske inte hinna läsa den på länge heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Köper den när den kommer ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Väntar till svensk talbok och skaffar den då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Väntar till svensk talbok och skaffar den då. Damn. Det kommer dröja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LMG Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Vote: Vet inte Har bara läst dom tre första... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Morsan har förbokat på engelska, så kommer väll i posten snart Nån som sett 5e filmen, är den nåt att se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Nån som sett 5e filmen, är den nåt att se? Har själv inte sett den, men den allmänna reaktionen verkar vara "sämst i serien". Moviezine gav den 3/5 med det utlåtandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Jag är så cool så jag läser inte böcker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Tyckte om Harry Potter innan, när jag var yngre. Nu tycker jag bara det är skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts