Jump to content

Harry Potter and the Deathly Hallows

Hew
 Share

93 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

n220417_904392_0.jpg

Snart är det ju dags för den sista Potter-boken att anlända, närmare bestämt den 21 juli. Tänkte att ni kunde diskutera boken här, spekulera i vad som kommer att hända etc. Tror ni att Dumbledore att beordrade Snape att fullfölja sitt löfte till Narcissa Malfoy och att Snape fortfarande är god? Har Dumbledore isåfall på något sätt delat sin själ så att han fortfarande lever?

För att göra tråden lite mer intressant skapade jag också en poll. Själv har jag förbokat den engelska. Tänkte även tipsa om att om man förbokar så är den billigare på många ställen. Förbokade på akademibokhandeln för 179:-, ordinarie 379:-

OBS! När boken är ute tänk på att spoilervarna om ni vill diskutera dess innehåll. Spoilervarna självklart äve eventuella saker som har läckt ut tidigare som ni vill dela med er av.

Redigerad av Hew
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 99
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Min syrra ska tydligen köpa den så fort den kommer ut på engelska då hon inte har någon som helst tålamod.

Jag tänker vänta till den svenska versionen kommer dels för att jag är för lat för den engelska och dels för att jag inte är tillräckligt intresserad av Harry potter längre för att få tag i boken så snabbt som möjligt, men tillräckligt intresserad för att läsa klart den sista boken så man kan lägga Harry åt sidan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tänker vänta till den svenska versionen kommer dels för att jag är för lat för den engelska och dels för att jag inte är tillräckligt intresserad av Harry potter längre för att få tag i boken så snabbt som möjligt, men tillräckligt intresserad för att läsa klart den sista boken så man kan lägga Harry åt sidan.

Same here.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska nog inte köpa, snarare låna den engelska versionen. Inte för att jag är något Potter fan direkt men endå.

Vote: Låna (fast det alternativet fanns ju tyvärr inte ;) )

Frågan är om du ska köpa, svaret blir ju nej om du ska låna den (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor