felshoe Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Yes. Beastie Boys och Metallica förgyllde min kväll! Stackars Mr. Hetfield.. Grått skägg och början på en grå utväxt på skallen, och hur gammal är han? 43-45? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Metallicas "Nothing Else Matters" var fantastisk...men blev besviken på hur Beastie Boys dödade "Intergalactic". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 (redigerad) Den som vet vart man kan få tag i Smashing Pumpkins, Mando Diao's och/eller Bloc Party's framträdanden PM:ar mig. EDIT: Foo Fighters var snudd på bäst igår. Idiotiska SVT som inte visade Mando Diao... eller? Redigerad 8 juli, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 (redigerad) Såg Linkin Park i Tokyo, SVT gav oss ungefär 25 låtar från dom och alla var piss. Sedan såg jag Shakira i Hamburg, körde några konstiga brallor och ett blått linne så det var inget spännande där heller. Sedan kollade jag på vidriga och överdeppiga Snow Patrol, småfåniga Keane som verkligen inte fick med sig publiken och supertorra Metallica. Men det bandet jag väntade på hela dagen och var självklart mest nöjd över var Kasabian. Bästa uppträdandet helt klart och man bevisar att man inte behöver ha publiken med sig för att det ska bli ett fantastiskt drag. KvaddadPadda: SVT sa under eftrmiddagen att man skulle visa Mando Diao mellan klockan 9 och 10. Vrålkorkat isåfall om man sket i det. Redigerad 8 juli, 2007 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Smashing Pumpkins - United States Bullet With Butterfly Wings Tarantula Today Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Tarantula Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Men det bandet jag väntade på hela dagen och var självklart mest nöjd över var Kasabian. Bästa uppträdandet helt klart och man bevisar att man inte behöver ha publiken med sig för att det ska bli ett fantastiskt drag. KvaddadPadda: SVT sa under eftrmiddagen att man skulle visa Mando Diao mellan klockan 9 och 10. Vrålkorkat isåfall om man sket i det. Håller med om Kasabian, de var grymma. Har Club Foot i .avi om någon är intresserad. Vid 4-snåret så sa killen som snackade något i stil med: "Vi fick ju inte se Mando Diao, men vi fick ju lite svenskt när Madonna sjöng sin remake på Abba's låt Gimme! Gimme! Gimme!". Jävla idioter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts